27.12.11

Δήμητρα ... Τάνια ... Καρκίνος7 ... @ Λουστράκο


Δήμητρα ... Τάνια ... Καρκίνος7

461 comments:

  1. απλά ρεσπέκτ!
    καλό ξημέρωμα,τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα!!! ωωωω Καρκίνος στα μικρόφωνα!!!

    ReplyDelete
  3. Αυτά είναι! Καρκίνε, ζητώ την επιείκειά σου... χρονιάρες μέρες... και είπαμε, Alexis, 27!

    Σας φιλώ γλυκά!
    Με αγάπη και τις θερμότερες ευχές μου!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα!!
    Αν και σήμερα προκύψει κάτι.. θα ταβλιαστώ σαν τη Βλαχοπούλου και θα κρατάω... την καρδιά μου!!!

    Σε πόσους συγγενείς να πάω επιτέλους;

    Καρκίνος δεν χάνεται!!!

    ReplyDelete
  5. WOW!!!Τάνια - Δήμητρα??????δεν το χάνω με "την καμία" που λεει και η νεολέρα του οίκου μου!!!!!!!θα προμηθευτώ καλό κρασί και.....θα την αραξω πλαι στο τζακι μου!!!(μπορω να το δημοσιευσω στο βλογ μου???)

    ReplyDelete
  6. @ Christina Και τα δικά μας τα φιλιά!!!

    @ Hfaistiwna O Καρκίνος έχει κάνει την επιμέλεια με τα τραγούδια της Τάνιας, δεν θα είναι στα μικρόφωνα!

    @ Seirios Γειά σου αγαπητέ μας!

    @ Γιαγιά Αντιγόνη Να σου πω δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, χαχαχα
    Έχει κάνει εξαιρετική επιλογή τραγουδιών ο Καρκίνος!

    @ Vicky Βρε κάνε ότι θέλεις, δημοκρατία έχουμε τουλάχιστον σε αυτό το blog!!!

    ReplyDelete
  7. Αααααααααααααααααααα τι καλά! Εχουμε σήμερα Δήμητρα/Τάνια Τάνια/Δήμητρα? Τέλεια.... Αντε Παουλο μου και έχω πάθει στερητικό (πως γράφεται αυτό?) τόσες μέρες.

    Εν αναμονή λοιπόν..... Φιλιά

    ReplyDelete
  8. @ Ginger Καλημερούδια ομορφιά!!! Που χάθηκες εψές? Μας έλειψες!

    ReplyDelete
  9. Την Καλημέρα μου, απο τη δουλειά!!!!
    Πήρα και τις απαραίτητες προμήθειες το βράδυ για να περάσουμε όμορφα!!!
    Σείριε να συντονιστείς το βράδυ!!!τελείωσαν οι χλιδάτες διακοπές σου στα σαλέ της Ελβετίας...μην ακούτε για ορεινή Κορινθία ψεύδεται!!!
    Φιλιά Σε Όλους!!!!

    ReplyDelete
  10. Τανια μου εβαλε χθες ενα φιλος και σημερα εδω;
    Overdose θα παθω !!!
    Να υποψιαστω οτι Δημητρα επιλεγεις εσυ;
    Σημερα δεν εχει επισκεψεις οποτε εχει απο νωρις συντονισμο!

    Καλημερα!!!!!

    ReplyDelete
  11. @ Evil Chef Να υποψιαστείς ότι εγώ βάζω Δήμητρα και ο Καρκίνος Τάνια!!!

    υγ Σήμερα έπρεπε να βάλω φωτό με σύριγγες, χαχαχα

    ReplyDelete
  12. http://mystratosfaira.blogspot.com/2011/12/blog-post_27.html

    ReplyDelete
  13. Τανια Τσανακλιδου- γερνάω μαμά!!
    Για μας τα παιδιά!!
    καλημέρα... στις 9

    ReplyDelete
  14. ποτό και ξυραφάκια έτοιμα. Καλημέρα Παύλε, καλημέρα Καρκινάκο, καλημέρα σε όλη την παρέα :)

    ReplyDelete
  15. Αν σου πω οτι επειδή ήταν αργία εδώ νόμιζα ότι δεν είχαμε εκπομπή, τι θα πεις? Επειδή είχα αμφιβολίες νωρίτερα στη μέρα τσεκάριζα το blog σου κι έβελπα την τελευταία παλιά ανάρτηση κι ετσι πίστεψα ότι δεν υπήρχε εκπομπή. :-( κρίμα!

    ReplyDelete
  16. Λόγω εκπομπής δεν θα καταφέρω να σας ακούσω Live,θα σας ακούσω κονσέρβα...έχω μια μικρή παραγγελιά...
    http://www.youtube.com/watch?v=gcdVlu1lXqI
    Σας στέλνω τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  17. Χριστίνα κρίμα που θα κάνετε απόψε ταυτόχρονα εκπομπή, τα φιλιά μου
    με τους υπόλοιπους θα τα πούμε το βράδυ όπου και θα σερβίρω κανονικά σήμερα - Χρόνια πολλά σε όλους και προμηθευτείτε ότι πίνετε σε ποσότητα, θα χρειαστεί απ' ότι ακούω τη λίστα τώρα...

    ReplyDelete
  18. #$%@^ &*^%$# ...δε θα είμαι στο σπίτι!!! ελπίζω πως κάτι θα προλάβω!!!! καλά να περάσετε!!!!!

    ReplyDelete
  19. θα σας στείλω το λογαριασμό, χθες μετά την εκπομπή άργησα να κοιμηθώ και σήμερα πήγα στη δουλειά με μια ώρα καθυστέρηση...

    ReplyDelete
  20. εννοείται ότι περιμένω πλεηλιστ καρκίνου αγαπημένου μπλογκερ \ειμαισ ιγουρος ότι θα κόψουμε φλέβες

    ReplyDelete
  21. Ελλαααα 9 μην μας το παίζετε φίρμες!! λολ

    ReplyDelete
  22. @ ΦΟΥΛΗ
    γιαγιάκα σε βρίσκω ανυπόμονη.

    ReplyDelete
  23. ΚΑΛΗΣΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΑ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΕΠΙΑΣΑ ΘΕΣΗ

    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ

    ReplyDelete
  24. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλα απο Κρήτη

    Β.

    ReplyDelete
  25. φιλιά σε όλους κι όλες, Χρόνια πολλά και καλή ακρόαση, τι σερβίρουμε σήμερα; πίσω στις επάλξεις βλέπετε

    ReplyDelete
  26. Χρόνια πολλά Β. από Κρήτη, μας έλειψες βρε

    ReplyDelete
  27. φιλιά σε όλους και καλησπέρα :)

    ReplyDelete
  28. καλώς και τον mahlerako

    ReplyDelete
  29. Καλησπερα σε ολη την παρεα!

    ReplyDelete
  30. η Φούλη ή δεν είδε ακόμα το σχόλιο που έκανα πρίν, ή το είδε και πήρε ήδη το πλοίο να έρθει να με πλακώσει χαχαχα

    ReplyDelete
  31. γεια σου καθαρματένιε, έτοιμοι για αύριο; έκανες ασκήσεις φωνητικής;

    ReplyDelete
  32. mahler μάλλον δεν το πρόσεξε - αν και δηλώνει η πιο ροκ γιαγιά ούτως ή άλλως η ΦΟΥΛΗ μας

    ReplyDelete
  33. Φιλαράκια καλησπέρα

    δίπλα στο τζάκι με ρακί και σπιτικές χορτόπιτες!!!!

    Β.

    ReplyDelete
  34. οχι μαλεράκο έπεσε η ριμάδα η σύνδεση!!!δεν βαράω εγώ...

    ReplyDelete
  35. μα θα είναι η πιο ρόκ γιαγιά. Με το μωρό στην Χάρλεϊ!!

    ReplyDelete
  36. Β. με κάνεις και σκάω να ξέρεις με αυτό που περιγράφεις, αλλά πάνω απ' όλα να περνάς παντού και πάντα καλά

    ReplyDelete
  37. φιλιά σε όλους!!!!καλησπέρα...

    ReplyDelete
  38. μην φοβάσε θα γεμίσω το αμάξι προμήθειές έχουμε ολοκληρο χειμώνα μπροστά!!!! ;)

    ReplyDelete
  39. Γειά σας αγόρια, καλώς γύρισες Γιάννης μας :)

    Εκπομπή με πολυαγαπημένες φωνές!

    Βγάζω το κέικ από το φούρνο κι έρχομαι...

    ReplyDelete
  40. geia sas ki apo Mena
    enimerothika apo ria
    tha sas akouso oso mporo einai nea stin parea

    ReplyDelete
  41. Καλησπέρα παιδιάαα!!!!!
    Μου λείψατε τρελάθηκα στις βεγγέρες!

    ReplyDelete
  42. Φτιαχνω τα υπολοιπα της λιστας και εγω φιλε μπαρμαν,δε χρειαζομαι ασκησεις φωνητικης ...μιλαω αφοβα ,δε μασαω ,αλλιως θα καθομουν σπιτι!

    ReplyDelete
  43. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ;;;
    Ξερω ξερω χαθηκα...αλλα ειχα κατι δουλιτσες τα απογευματοβραδακια!

    Πως περασατε το Χριστούγεννο;;;

    Τα νεα σας όλα θελω τωρα

    ReplyDelete
  44. kalhspera k apo Thessaloniki. Xronia polla se olous! M

    ReplyDelete
  45. mamma μην το κάψεις
    Αντιγόνη μας καλώς μας ήρθες
    shaler ελπίζουμε να σου αρέσει αυτό που θα ακούς

    ReplyDelete
  46. Κούλαααααα καλώς το μας!!!!!!

    ReplyDelete
  47. αμάν πια ρε σαλερ οπου μπαίνω σήμερα είσαι μπροστά μου
    ΟΚ θα κανεις καριέρα και συ ως μπλογκερ

    ReplyDelete
  48. φάι ποτο φάι ποτο μελομακάρονο φάι ποτο

    ReplyDelete
  49. Να σαι καλά βρε Παυλή

    ReplyDelete
  50. Φιλιά Coula τι έγινε;
    Γεια σου Ρε Μ. από Σαλονίκη, χρόνια σας πολλά παιδιά

    ReplyDelete
  51. Αρχισες απο νωρις την καταστροφη μας ,βλεπω....ευτυχως που εχω απομακρυνει ολα τα αιχμηρα απο το δωματιο!

    ReplyDelete
  52. Coulaaaa φιλακιααααα
    α ρε coula

    ReplyDelete
  53. σε άκουγα το απόγευμα ωραια τραγούδια είχες...

    ReplyDelete
  54. χαχα, Evil ναι, θα είναι δύσκολη η σημερινή βραδιά, μαζί με τα ποτά θα σερβίρω και ξυραφάκια κλπ

    ReplyDelete
  55. @Γιαγια Αντιγόνη....
    τι μου κανεις;

    @ασωτος γιος,
    πότε θα παμε να δουμε την Γιαγια Αντιγονη; παμε προς πεμπτη;

    @Blue,
    καλησπερα σας! Ειστε καλα; Παντα καλα!

    ReplyDelete
  56. Coula νομίζω ναι θα το κανονίσουμε αύριο θα τηλεφωνηθούμε
    θέλω πολύ!

    ReplyDelete
  57. Παιδιά σας χαιρετώ από Πάτρα.
    Σήμερα σας ακούω για πρώτη φορά λόγω μάνας Αντιγόνης α, παπαπαπα!

    Κούλα φιλιά
    Ginger η αγαπημένη της!

    Κερνάω ποτά! Εχω και πίτα της μανούλας!

    ReplyDelete
  58. Αγγελικηηηηηηηη

    Χρονια Πολλά ρε κοριτσαρα!

    να προσεχεις εκει στη Πατρα!

    ReplyDelete
  59. kai Mena me pnigei to zibago mou
    tha to petakso... tha vgo gymni stous dromous

    ReplyDelete
  60. Ξέχασα το όνομα μου Αγγελική....

    ReplyDelete
  61. Χαιρετισμούς και στη μισή πατρίδα (Πάτρα) και ευχαριστώ στη βοήθεια των κερασμάτων

    ReplyDelete
  62. ένα έχω να πω στην κορη της Αντιγόνης
    ότι είναι πολύ τυχερή

    ReplyDelete
  63. παύλε μου θυμίζεις τη παπαριζου όταν μιλάς σωστά ελληνικα χάχα

    ReplyDelete
  64. λατρεύουμε Μαλβίνα είναι αγια, μαζι με τους λοιπούς αγιους χατζιδακη,αλικη, τζενη και Έλλη

    ReplyDelete
  65. να σου πω και την παραλία που κάνω μπανιο στην Κρήτη Παύλο! :P

    ReplyDelete
  66. θα μεινει κανεις ζωντανος να μας ακουσει αυριο;
    Θα υπαρχουμε και εμεις να ερθουμε σαν καλεσμενοι;

    ReplyDelete
  67. Παυλο θα τα πουμε αυτα απο κοντα ,σε παρακαλω μην τα λες ετσι δημοσια γτ νιωθω πολυ αμηχανα....

    ReplyDelete
  68. ΤΙ ΝΑ ΠΩ

    ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΤΕΛΝΩ

    ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ReplyDelete
  69. Evil ναι σιγά έχουμε κι έχουμε κάνει κι ακούσει, τι μας πέρασες;
    Επίσης να μην αναφέρονται ονόματα όπως παραλία και Κρήτη σήμερα με το κρύο που έχει έτσι;

    ReplyDelete
  70. Έτσι! να κόψουμε λίγο φλέβες να γουστάρουμε :)

    ReplyDelete
  71. να κάνουμε μιά μάζωκση να ετοιμάσει ο καθ'ενας 'ενα αγαπημένο του πιάτο ;)

    ReplyDelete
  72. @Evil Chef
    ελπίζω να έχεις καλό πρόγραμμα για αύριο γιατί μέχρι τις 9 θα είμαι Σχολή για δουλειά οπότε θα χρειαστώ τονωτικό μετά :)

    ReplyDelete
  73. Ginger πολλά φιλιά αγαπημένη, επιτέλους παρεούλα

    ReplyDelete
  74. αν κάνουμε μια μάζωξη με αγαπημένα πιάτα του καθένα ο mahler απλά θα δοκιμάσει όλα τα αγαπημένα πιάτα όλων και δεν θα μείνει τίποτα για του υπόλοιπους έχω να πω

    ReplyDelete
  75. @mahler76

    Το αυριανο ειναι total me δλδ ενα κραμα απο ολα αυτα που ακουω και αγαπω ....

    ReplyDelete
  76. Δεν έφαγες μελομακαρονα Γιαννάκη να μελώσει το στόμα σου; :)))

    ReplyDelete
  77. μου/μας έχετε λείψει απίστευτα... θέλω να σας δω από κοντά (κάτι άκουσα για μάζωξη για φαί)

    ReplyDelete
  78. Δεν έφαγες μελομακαρονα Γιαννάκη να μελώσει το στόμα σου; :)))

    ReplyDelete
  79. ΑΑΑΑΧ ΕΒΙΛ ΕΚΑΨΕΣ ΟΥΓΓΑΡΕΖΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΣΟΥ

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ

    ReplyDelete
  80. καθαρματενιε μαγειρα φχαριστώ για τη κάρτα τώρα την είδα τι ωραια λογια πωπω

    ReplyDelete
  81. Ανώνυμε φίλε μου να υπογράφεις καλύτερα για να ξέρω σε ποιον τα λέω, επίσης έχω φάει κουβάδες μελομακάρονα αλλά πόσο καλός να γίνω πια;

    ReplyDelete
  82. BLUEPRINTS
    έλα να βλέπω Ιάκωβους!!

    ReplyDelete
  83. Άσωτε δίκιο έχεις - Evil κι εγώ ευχαριστώ, σήμερα την είδα...

    ReplyDelete
  84. kale i sahler eime apla vgika apo to logariasmo mu giati eimai sti duleia

    ReplyDelete
  85. Έφτασε ΦΟΥΛΗ, Evil εσείς; (και ξέρετε που έφτασα για εσάς έτσι;)

    ReplyDelete
  86. να δω πότε θα μου φτιάξεις blog να μην είμαι ανώνυμος

    Β Α Σ Ι Λ Η Σ ! ! ! ! ! !

    ReplyDelete
  87. πήξαμε τους ανωνυμους χάχα

    ReplyDelete
  88. χαχα, ΒΑΣΙΛΗ κι αύριο αν θες, αλλά μέχρι τότε βάζε ένα Β. να ξέρω (αν και καταλαβαίνω γενικά πότε είσαι εσύ)

    ReplyDelete
  89. Ωπα! να καούν τα κάρβουνα!

    ReplyDelete
  90. έτσι mamma, κι απ' ότι θυμάμαι στις χαρές σου, το έχεις το χορευτικόν, τι σερβίρω καλή μου;

    ReplyDelete
  91. Ασωτε δεν την ξέρεις καλά!
    Σας γνωρίζω όλους, μου μιλάει σαν να είσαστε μέρος της ζωής της!

    ReplyDelete
  92. aporia live
    mahler76 mu giati mu esvises to poihmataki pou su egrapsa ? apo ta sxolia? :(

    ReplyDelete
  93. και της δικης μας ζωης μερος είναι πια
    αγαπώ τη γιαγιά Αντιγόνη ακι το εχωπει πολλές φορές πρέπει να εκδοθεί σε βιβλίο μερος του ιστολογίου

    ReplyDelete
  94. Μπράβο Γιάννη και εγω θα σου φέρω από την καινούργια φετινή ρακι

    Β

    ReplyDelete
  95. Παύλο δεν μιλάω γιατί ο κόμπος δεν μ΄αφήνει..
    Υπέροχες επιλογές!!!

    ReplyDelete
  96. Βασίλη ανυπομονώ (όχι τόσο για τη ρακή αλλά να ξανανταμώσουμε - σήμερα βέβαια έφτιαξα ένα ωραίο ρακόμελο κατά τις οδηγίες σου με ρακή Ρεθύμνου - κάποιος καθαρματένιος μου το είπε...)

    ReplyDelete
  97. εγώ διαβάζω παληες αναρτήσεις της πριν τη γνωρίσω συχνά είναι τα αγαπημένα μου διηγήματα και σήμερα είχα τη συζήτηση αυτή
    πως γίνεται να νιώθεις "συγγενής" με κάποιον από άλλο τόπο, γενια, κάποιο αγωνστο
    γίνεται

    ReplyDelete
  98. κι είχα πει αν μη πιω σήμερα αλκοόλ
    θα με καταστρέψεις Παύλε

    ReplyDelete
  99. Ευλογημένα τα προιόντα της Κρητικής Γης......!!!!!

    Β.

    ReplyDelete
  100. Ότι και να λέμε αυτή η φωνάρα είναι τόσες φορές που με ανατριχιάζει... στην υγειά σας παίδες

    ReplyDelete
  101. μελομακάρονο και ποτο
    ποτο και κουραμπιές (φτιαγμένα από μανούλα ε)

    ReplyDelete
  102. κακές συναναστροφές...θα κάψουμε τα gt!!!

    ReplyDelete
  103. Β. και τα προϊόντα (αν και δεν πρέπει να κάνουμε διαφήμιση, είπαμε πειρατικό ραδιόφωνο είμαστε) αλλά και τα παιδιά της ακόμη καλύτερα

    ReplyDelete
  104. Εγώ σας αφήνω εδώ, μου έχει ετοιμάσει το αγόρι μου ταινία, κρασάκι, τυρί και κριθαρένια παξιμάδια.

    Θα σας ακούσω, όπως πάντα, αύριο από τη δουλειά. Σας φιλώ γλυκά, καλά να περάσετε.

    ReplyDelete
  105. mamma καλά να περάσετε, δώστου ένα μεγάλο φιλί

    ReplyDelete
  106. Παυλάκο, παντού την έχεις χώσει την ουρίτσα σου τελικά :))))

    ReplyDelete
  107. βεβαια δεν ήξερε ότι θα έμενες πάντα 18 χρονώ...

    ReplyDelete
  108. 18 και ξεμυαλίζει τις μοναξιές με μουσικές

    ReplyDelete
  109. φαίνεται φαίνεται!!!

    ReplyDelete
  110. H Β.Ελλάς ακούει;

    B.

    ReplyDelete
  111. Γεια σας και απο Μυτιληνη. Κατ

    ReplyDelete
  112. @ BLUEPRINTS

    Βγαζω τα εξτραδακια της λιστας και δε ειδα τι μου ειπες ...ξερω που εφτασες ταλαιπωρε ,και σε ευχαριστω παρα πολυ ,δεν ηταν αναγκη ,ειμαιβολικος ...οτι ειχες καλο ηταν.

    @Ginger

    Χαρηκα παρα πολυ που τα πετυχες και το ειπες μια φορα μην το λετε συνεχεια γτ θα λενε οτι σας πληρωνω να μου κανετε διαφημιση!
    Σε ευχαριστω παρα πολυ και παλι.

    ReplyDelete
  113. ξεχάστηκα και δεν έγραφα.

    καλησπέρα παιδιά σε όλους

    παύλο, ένα χρυσόβουλο, όχι πολλά, ΄100 στρέμματα έξω από το σούνιο. και απο μένα ότι θες!

    ReplyDelete
  114. θυμάσαι Πωλ που μικρή (γυμνάσιο - Λύκειο; δε θυμάμαι) με είχες πάει Γαλάνη και έκλαιγα με μαύρο δάκρυ σε όλη τη συναυλία;; τρομερό

    ReplyDelete
  115. Είμαι εδώ με μια φίλη Παυλο ,όταν είδε φωτο σου είπε ότι το εχεις περπατήσει γενικά και ιδικά..είναι τις εποχη σου, όχι σαν εμένα που είμαι μικρό!!

    ReplyDelete
  116. Κατερινάκι, το αδελφάκι σου είναι άλλο πράγμα αλλά αυτό δεν είναι καινούργιο για σένα, ναι; τα φιλιά μου, καλές γιορτές να έχετε (υπέροχο το νησί σας!)

    Άντε να δω πώς θα ξεκολλήσω από τέτοια παρέα...

    ReplyDelete
  117. Evil πλάκα κάνω ρε συ, για τους ανθρώπους που εκτιμώ δεν με νοιάζει και δεν σκέφτομαι καμία ταλαιπωρία
    Γεια και στη Μυτιλήνη, γεια σου μικρή αδερφή

    ReplyDelete
  118. της εποχης* ειδικα*

    ReplyDelete
  119. συγνωμη Εβιλ αν ηξερα οτι σ ενοχλει τοσο δεν θα το ελεγα ουτε μια φορα

    συγνωμη..........

    ReplyDelete
  120. ΦΟΥΛΗ κρύβε λόγια βρε συ...
    mamma αν σε χωρίσει δεν θα φταίμε εμείς έτσι;

    ReplyDelete
  121. καλησπέρα παρέα !!!

    ReplyDelete
  122. Αυτή τη φορά θα βρεθούμε ο κόσμος να χαλάσει!

    (πόσο θα κάτσεις Κατερίνα;)

    Αυτό ήταν, ΦΕΥΓΩ, θα με δείρει!

    ReplyDelete
  123. χαίρεται που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που κανουν τέτοιες εκπομπές....η φίλη ...Ριτσα

    ReplyDelete
  124. Φιλιά Ρία, καλησπέρα Ζουζούνα μας

    ReplyDelete
  125. ΦΟΥΛΗ ένα θα σου πω, μετά από αυτό που μετέφερες ότι είπε την έχει αγαπήσει σφόδρα τη φίλη σου Ρίτσα

    ReplyDelete
  126. BLUE μου πολλά φιλιά.

    Παυλο οχι δεν προκειται να μαθει ο Εβιλ ουτε ποια αλλη συνταγη του δοκιμαζω. Εγω δεν διαβαζω πισω απ τα λογια. Τα παιρνω ολα οπως τ ακουω/διαβαζω

    ReplyDelete
  127. κάτι πρέπει να κάνεις για το τσατ...τα μάτια μου λέμε!!!

    ReplyDelete
  128. αφιερώνεις στα έπιπλα τώρα? άκου στο μπάρ!

    ReplyDelete
  129. α ευχαριστώ για την αφιέρωση...

    πωπω άλλη ανατριχίλα αυτό το άσμα ασμάτων... αφιερωμένο λοιπόν στα κορίτσια της Βάθειας που ακούνε

    ReplyDelete
  130. Αντε πάλι φροντιστήριο να μάθω το τσατ του σταθμού!!!!

    ισα ΄κι έμαθα εδώ... ωχ της θειάς δύσκολα της βάζετε !

    ReplyDelete
  131. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΙ Ο ΟΥΓΓΡΟΣ ΜΟΥ ΗΛΘΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΩΡΑΙΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

    ReplyDelete
  132. Ζουζούνα πόσο ακριβολόγος είστε όμως... με εντυπωσιάζετε για άλλη μια φορά με την οξυδέρκειά σας

    ReplyDelete
  133. Παυλο Ευβοιώτης λεει η Ριτσα εισαι?

    ReplyDelete
  134. Τσανακλίδου, Μοίρες, θα παίξουν; Επίσης παραγγελιές σήμερα έχουμε; Θα ηθελα κάτι από Αλεξίου. Μπορώ; Κατ

    ReplyDelete
  135. οκ παιδιά, από ποτά καλά πάτε φαντάζομαι, αφού δεν παραγγέλνετε
    Αθανασία αφιερωμένη σε όλους και όλες με πολύ αγάπη

    ReplyDelete
  136. θα με φροντίσετε Μπλού?

    ReplyDelete
  137. Εμένα η μάνα απο καλιμεριάνους ο πατερας απο Καλιανους κυμης τωρα πως βρεθηκαμε Συρο ασε μεγαλη ιστορια

    ReplyDelete
  138. Εγώ τώρα γιατί θέλω να ακούσω Αρβανιτάκη και το "Μακό" ;

    B

    ReplyDelete
  139. βεβαίως Ζουζούνα μου, σε τι χρώμα θα το θέλατε;

    ReplyDelete
  140. ευχαριστώ παραγωγέ, για την φροντίδα...
    για το φροντιστήριο του τσάτ έλεγα!

    ReplyDelete
  141. και εγώ στέλνω ούζα και τσίπουρα στη Βάθεια, αν και την Πέγκυ την περιμένω και εδώ για τα σχετικά πες της. Κατ

    ReplyDelete
  142. και εγώ στέλνω ούζα και τσίπουρα στη Βάθεια, αν και την Πέγκυ την περιμένω και εδώ για τα σχετικά πες της. Κατ

    ReplyDelete
  143. Σαμπανιζέ Μπλού, πάντα

    Δεν θα μου χαλάσει το κέφι ο ουρανός. σήμερα ειναι γιορτή!!!

    ReplyDelete
  144. ΜΑ ΔΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ?

    ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ

    ReplyDelete
  145. α συγγνώμη δεν κατάλαβα Ζουζούνα μου, βεβαίως και θα σας το μάθω, θα είναι πανεύκολο, ευκολότερο κι από αυτό εδώ

    ReplyDelete
  146. σορυ παιδιά, έψαχνα ένα βίντεο με τον αλεξέι γιαγκούντιν και την άννα λάνσκαγια!

    τώρα είμαι όλη εδώ...

    ReplyDelete
  147. για εκείνη είναι απο τα ομορφότερα μέρη της Ελλαδας η Ευβοια εζησε εκει 7 χρονια...αυτα η Ριτσα.....αλλά τώρα κοντοχωριανη......

    Εγω κρατάω απο κυμη η φουλη

    ReplyDelete
  148. Ροζ σαμπάνια με 2 φραμπουάζ λοιπόν για τη Ζουζούνα μας
    Ούζα και τσίπουρα όμως ακούω σε άλλη παρέα και δεν μας καλεί κανείς εμάς...

    ReplyDelete
  149. Ήρθα και εγώ στην παρέα σας!!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!!

    ReplyDelete
  150. ΦΟΥΛΗ και Ρίτσα έχω μείνει κι εγώ κι έχω δουλέψει για 5 χρόνια προς τα μέρη σας, οπότε επίσης λατρεύω Εύβοια

    ReplyDelete
  151. Κιρ Ρουαγιάλ, Μπλού. απλά!
    ευχαριστώ !

    ReplyDelete
  152. καλώς και τον Καρκίνο, σε λίγο η λίστα σου αγαπητέ, τι πίνετε;

    ReplyDelete
  153. Η Ριτσα αφιερώνει στον εαυτό της και στα μάτια του Παυλου|!!! αυτο το τραγουδι...

    ReplyDelete
  154. πάνω στην ώρα ήρθα κι εγώ. Βλέπω παράλληλα την "ζωή της άλλης" (ναι είμαι τόσο τελειωμένος χαχαχα) και δεν είμαι και πολύ στο pc.

    ReplyDelete
  155. ΑΧ ΚΑΡΚΙΝΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ.

    ΦΙΛΙΑ ΑΠ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ

    ReplyDelete
  156. κρασάκι λευκό!!!!!παρακαλώ!!!

    ReplyDelete
  157. παιδί από την κορινθία, ένα μανχάταν με δυο μαρασκίνο παρακαλώ...

    ReplyDelete
  158. Μαρία μου φιλιά στις μικρές μου!!!

    ReplyDelete
  159. εσάς Γιάννη δε χρειάζεται να σας καλέσουμε. Είναι δεδομένο. Αφού σας αγαπάμε. κατ

    ReplyDelete
  160. Ζουζούνα ελήφθη...
    mahler το έχεις κάψει εντελώς... ακούς Δημητρούλα βλέποντας τη Ζωή της άλλης (ποια είναι αυτή η άλλη αλήθεια που ακούω συνέχεια;)

    ReplyDelete
  161. Κανένα πρόβλημα....μια χαρά!!!!

    ReplyDelete
  162. καρκίνακι καλησπέρα κι από μένα περιμένω πλεηλιστ να ακούσουμε (2η βότκα)

    ReplyDelete
  163. επίσης οι 3 κολητοι μου είναι καρκίνοι ε \τυχαιο δε νομίζω

    ReplyDelete
  164. Καρκινάκι μου.. καλώς τον!

    ReplyDelete
  165. Καρκίνοι.........

    Β.

    ReplyDelete
  166. Ρία οκ ψάχνω τα μαρασκίνο, αλλά δεν είμαι από Κορινθία (όχι ότι με βρίζεις βέβαια...) απλά τυγχάνει να ζουν εκεί πλέον οι δικοί μου
    Κατ. το ξέρω βρε συ, πλάκα κάνω

    ReplyDelete
  167. είναι με πορτοκαλι δεν είναι με παγο όπως κειμνο το βραδυ ΟΚ??

    ReplyDelete
  168. γιαγιά εδώ είσαι;

    τι μου γίνεσαι;

    ReplyDelete
  169. Β. ναι καλά, πες μας τώρα ότι είσαι καμένος από Καρκίνους να γελάσω... :)

    ReplyDelete
  170. i know :) Κατ

    ReplyDelete
  171. ρε μαλερακο μα τη ζωή της άλλης? εεεελεος...πες μας ότι βλέπεις και πειραζμό

    ReplyDelete
  172. μάλερ βλέπεις τη ζωή της άλλης;;; και μετά έκραζες εμάς που βλέπαμε βέρα στο δεξί!!!!ουυυυυυυυ!!!!

    ReplyDelete
  173. α εντάξει Άσωτε το έχεις κάνει ελαφρύ σήμερα...

    ReplyDelete
  174. μιλ παρντόν ζαν!

    νόμιζα ότι και απο εκεί κατάγεσαι... συγνώμη.

    εμένα πάντως τη βλάχα, αν με πεις πελοποννήσια, κάπως θα μου έρθει!

    ReplyDelete
  175. παιδιά αυτή η εκτέλεση που ακούγεται είναι απλά απίστευτη έτσι;

    ReplyDelete
  176. παίρνω το ποτήρι μου και σας φιλώ αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς! Απαντες !

    πάω γι άλλες παραλίες

    τα λέμε τουμόροου!

    ReplyDelete
  177. Απλά έσυ ξέρεις ότι ειναι καρμική η σχέση μου με τους Καρκίνους σε πολλά επίπεδα!!!!

    Β.

    ReplyDelete
  178. @Φούλη
    ε όχι, έχω και κάποιο επίπεδο!! (χαμηλό μεν αλλά επίπεδο).

    ReplyDelete
  179. Ρία μου είμαι εντελώς Πελοποννήσιος... Μεσσηνία και Πάτρα η καταγωγή με λίγη Μικρά Ασία (γιαγιά)

    ReplyDelete
  180. το βρήκα και το μετατρέπω ήδη σε mp3
    είναι τέλειο

    ReplyDelete
  181. και βέβαια το βρήκα, γιαυτό γράφω. τώρα μπορώ, πριν μόνο άκουγα!

    ReplyDelete
  182. Την καλησπέρα μου στέλνω σε ΄όλους.. απόψε θα σας κάνω απιστία...ακούω...κατι φίλες τις ξέρετε Χριστίνα...Αθηνά.. συγνώμη..εσεις ΄έχετε πολύ ακροατήριο...δεν θα σας λείψω....θα τα πουμε ισως αργότερα....

    ReplyDelete
  183. Έτσι μαλερακο στο ύψος σου!!!

    ReplyDelete
  184. Ζουζούνα φιλιά και τα λέμε

    Βασίλη ξέρω, ξέρω, πλάκα έκανα

    ReplyDelete
  185. μπλού μου, δεν είσαι πελοποννήσιος, είσαι πελοπονννννιιιιήσιιιος!

    ReplyDelete
  186. mahler mu kai hamilo epipedo kai xoris humor afou esvises to poiimataki mu to oreo apo ta sxolia su xexe

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?