22.6.08

ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ

Ο αγαπημένος blueprintsoulis με κάλεσε να λάβω μέρος στο παιχνιδάκι 10+1 άχρηστα πράγματα που θέλετε να μάθετε για μένα!!!

Τώρα είναι σωστό αυτό; Να μου πεις τόσα και τόσα έχουμε πει, αυτό θα μας πειράξει; Έχουμε και λέμε και ο Θεός βοηθός.

Παράκληση, μην κράξετε πολύ για κάποια....

1. Όταν ήμουνα μικρός στην Μυτιλήνη με φώναζαν γλύκα. Μερικοί με φωνάζουν ακόμα κι ας κοντεύω να 45αρίσω.

2. Πιστεύω ότι σε κάποιο κτήμα μου είναι κρυμένος θησαυρός. Πεποίθηση που την έχω από παιδί.

3. Έχω κάνει αρκετές δουλειές στην ζωή μου και μία από αυτές ήταν securitas!!!

4. Εμπιστεύομαι πολύ εύκολα τους ανθρώπους και βλέπω μόνο την καλή τους πλευρά. Παρότι με έχουν πικράνει πολύ.

5. Δεν έχω τσακωθεί ποτέ, εκτός από μία φορά σε ένα επαρχιακό μπαρ, που ένα τσόλι τόλμησε να με ενοχλήσει και τον σήκωσα στον αέρα με το ένα χέρι, πιάνοντάς τον από το λαιμό και κοντεύοντας να τον πνίξω!!! Περιτό να σας πω ότι έπεσε όλο το μαγαζί για να τον πάρει από τα χέρια μου.
6. Παρότι δεν κλαίω, συγκινούμαι εύκολα και βουρκώνω όταν βλέπω μία ταινία. Ακόμα και στις κωμωδίες. Ίσως φταίει που έχω κάρμα στον καρκίνο!

7. Βριέμαι εύκολα, γι αυτό και αλλάζω κάθε τρεις και λίγο την εμφάνιση του blog. Αυτός είναι και ο λόγος που αλλάζω και εύκολα δουλειές και μάλιστα με διαφορετικό αντικείμενο μεταξύ τους. Το μόνο που δεν αλλάζω είναι τους ανθρώπους.

8. Την συλλογή από κομπολόγια που έχω, θα την δώσω στον μικρό μου φίλο Γιώργο, όταν μεγαλώσει, λέγοντάς του και μια ιστορία για τον πατέρα του. Βλέπετε δεν τον γνώρισε ποτέ. Και κάνει και την ωραιότερη αγκαλιά, που έχω πάρει ποτέ από άντρα.

9. Ο Σάκης υπάρχει ακόμα στην ζωή μου. Αλλά το blog του θα κλείσει.

10. Μεγάλες αγάπες η μουσική και συ. All time classic.

Και φτάσαμε αισίως στο +1!!!

11. Μ' αρέσει να βασανίζω την Tamar, που είναι απίστευτα λιχούδω. Η φωτογραφία θα σας πείσει!!!

Δεν καλώ κανέναν, άλλωστε νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ το έχετε παίξει. Τώρα αν έχει ξεμείνει και κάποιος και θέλει ας κοπιάσει.

AMORE MIO -

25 comments:

  1. Με γειά το καινούργιο λουκ! μου άρεσει:)))
    Και τα δέκα συν ενα ήταν πολύ διαφωτιστικά. Νοιώθω πως σε κατάλαβα λίγο.
    Όσο δεν αλλάζεις ανθρώπους... δε νομίζω πως τίθεται θέμα:)

    ΥΓ. σεκιουριτάς; μωρέ μπράβο!
    ΥΓ2. ο Σάκης [εννοώ το μπλογκ] έκανε τον κύκλο του; γιαυτό θα πέσουν οι τίτλοι τέλους; εσύ ξέρεις καλύτερα από τον καθένα πάντως.

    ReplyDelete
  2. Οντως, μόνο άχρηστα δεν είναι αυτά τα δέκα συν ένα πράγματα.

    Ενα μόνο θα σε ρωτήσω. Πώς μπορείς μωρέ και "βασανίζεις" τέτοιο μουσούδι;

    ;-)

    ReplyDelete
  3. μιας και μίλησες για κομπολόγια,θα χρειαστώ τη συμβουλή σου σύντομα, γιατί θέλω να κάνω ένα δώρο στον (καρδούλες) μπαμπά μου (καρδούλες) και δεν ξέρω με τι κριτήρια διαλέγει κανείς ένα κομπολόι της προκοπής..

    επίσης, για το βούρκωμα, το παθαίνω κι εγώ τώρα τελευταία,και δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

    καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  4. Γειά!!!!!!!
    Είναι κακό βρε να σε φωνάζουν γλύκα; Για να το λένε κάτι θα ξέρουν!
    Παιδιάααα, πότε πάμε βόλτα στα κτήματα;;;
    Δυστυχώς.. κάθε φορά που πρέπει να εμπιστευτούμε κάποιον πρέπει να τον περάσουμε ιερά εξέταση πριν.. κάτι που δεν γίνεται.. γι' αυτό και μπορεί κάποιος να την πάθει..
    Ούτε εμένα μου αρέσουν οι καβγάδες καθόλου! Την κάνω με ελαφρά..
    Για να καταλάβω ο Σάκης είναι κάποιες ιστορίες που έχεις γράψει Παύλο;
    Καληνύχτα!

    ReplyDelete
  5. έλα βρε γλύκα.
    η καλύτερη δεκαετία είναι αυτή.
    και η επόμενη.
    και η μεθεπόμενη.
    και η μεθεμεθεπόμενη.
    και η μεμεθεμεθεπόμενη.
    και η μεμεμεθεμεθεπόμενη.
    και η μεμεμεμεθεμεθεπόμενη.
    να μετρήσω, ναι κάνει θαύματα και η επιστήμη πλέον. λολ

    ReplyDelete
  6. παύλο πάρε τσάπες και φτυάρια και πάμε βουρ στα κτήματα και τα χωράφια!!
    Ελπίζω να είσαι καλά.
    Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα.
    Ενδιαφέροντα στοιχεία. Και καθόλου άχρηστα.
    Συγκινήθηκα με το 8.

    ReplyDelete
  8. Και ρομαντικός είσαι, και γλύκας, και πειραχτήρι και... και... και...

    Αλλα αυτό με την τυράννια το κάνεις με όλα τα ζωντανά πο υσε περιβάλλουν :-P

    PS: Τα μπουτάκια δεν υπάρχουν πια ;-)

    ReplyDelete
  9. Mα βλεπω καλα?
    Τηγανοψωμο με ζαμπον και τυρι ειναι αυτο?

    ReplyDelete
  10. Χαχα, καλός είσαι κι εσύ :P Αλλά τον Σάκη γιατί να τον κλείσεις; Επειδή δεν σχολοιάζουμε δεν σημαίνει ότι δεν τον διαβάζουμε κιόλας ;-)
    Φιλάκια :D

    ReplyDelete
  11. Καταρχήν καλή εβδομάδα!
    Μερικά σχόλια για την ενδεκάδα που κατέβασες!!!

    α. Πιστεύεις ότι υπάρχει θησαυρός, ερεύνησες καθόλου ή εφαρμόζεις το πίστευε και μη ερεύνα!

    β. securitas!?!?!Α οκ το 5 εξηγεί το γιατί!


    γ. Βαριέσαι εύκολα και για αυτό δεν κάθεσαι παραπάνω απο 4 μέρες στην Αθήνα θες να πεις!


    Καλά η Ταμάρα είναι ολ δε μάνι! Καλα ρε γλυκά της δίνεις!?

    ReplyDelete
  12. @ mamma Ευχαριστώ, όσο για τον Σάκη είναι απόφαση που την πήραμε από κοινού
    @ gatti μα επειδή είναι μουσούδι, χιχιχι
    @ alienlover δεν υπάρχει κριτίριο κατ'εμέ. αυτό που κοιτάω εγώ είναι ο ήχος της χάντρας και να είναι δεμένο με κορδόνι. αντιπαθώ τα μεταλικά κομπολόγια
    @ hfaistiwnas είναι μια δική μου ιστορία...
    @ basnia σ΄αυτά τα θαύματα της επιστήμης ελπίζω λολ
    @ phoinixάντε έλα να πάμε παρέα...
    @ jimmy roseθα στην πω την ιστορία από κοντά...
    @ madαν δεν το δω δεν το πιστεύω χαχαχα
    @ x-oyranoyεσύ ξέρεις πολλά!!!
    @ μαρία είναι μια απόφαση που πήραμε με τον Σάκη παρέα. Απλά είπαμε να ανεβαίνουν από εδώ οι ιστορίες του
    @ stathisαπαπα εσύ μάλλον έχεις αρχίσει και με μαθαίνεις καλά, χαχαχα

    ReplyDelete
  13. Μπορεί να είσαι γλύκας όπως λες στο πρώτο, αλλά στο τελευταίο η Tamar δεν πιστεύω να έχει την ίδια άποψη, μετά από αυτά που της κάνεις!

    ReplyDelete
  14. Αχ το καημένο το σκυλάκι το παιδεύεις.....

    Σεκιουριτάς δούλευες στις επιχειρήσεις Μπίρταχα? Γιατί εκεί θυμάμαι ένα σέξυ γλυκούλη σεκιουριτά....

    ReplyDelete
  15. ότι την παιδεύεις, την παιδεύεις, και χωρίς να την "εκπαιδεύεις" βεβαίως...
    κατά τ' άλλα ευχαριστώ... γενικά

    ReplyDelete
  16. Μυτιληνιός και συ ε;

    Για το θησαυρό στα κτήματα, ευχαρίστως να σε βοηθήσω στο σκάψιμο - με την κατάλληλη προμήθεια βέβαια! Μην ξεχνάς άλλωστε ότι για να μας αποκαλούν γκασμάδες, κάποιος λόγος θα υπάρχει ;-)

    ReplyDelete
  17. @ turigr έλα μην είσαι κακός και η Ταμάρ γλύκα με θεωρεί, χιχιχι
    @ sikia ναι αυτός είμαι, που με θυμάσαι, λολ
    @ blueprints Και συ Βρούτε?
    @ gay super hero Πες το μου κι αυτό, πατριώτης και συ!!! Άντε και από κοντά να κανονίσουμε ουζοκατάσταση, αρνέλ' μ'!!!

    ReplyDelete
  18. Είδα κι εγώ το Amore mio και χάρηκα αρχικά..(πού να'ξερα οτι θα σκάσει και η Ηρώ μαζί με τον Gigi D'Alessio)

    Χαιρετίσματα σε όλους στο σπίτι...;)

    ReplyDelete
  19. Γλύκα, έχεις πολλά κτήματα να αρχίσουμε να ψάχνουμε για το θυσαυρό;;; ΛΟΛ...

    ReplyDelete
  20. έχεις καμία σχέση με ιταλία; βάζεις πάντα αγαπημένα τραγούδια! την ταμάρ μην την ταλαιπωρείς! θες προβλήματα καλοκαιριάτικα με το έτερον;

    ReplyDelete
  21. Ωραίο το καινούριο λουκ του ιστολογίου. Τώρα ξέρουμε και το λόγο της αλλαγής :-)

    Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι "άχρηστες" πληροφορίες σου.

    ReplyDelete
  22. Και ευαίσθητος(καρκίνος) και γλύκας και άγριος. Να τα καταλάβω.
    Και από κοντά εξάλλου δεν μου έδωσες την εικόνα μονοδιάστατου ανθρώπου.
    Με το securitas όμως έμεινα...

    ReplyDelete
  23. αυτό με τον κρυμμένο θησαυρό να το κοιτάξουμε λίγο..

    μπαίνω και γω στη ζωή σου μετά το Σάκη αμα λάχει!

    υγ και χρειαστεί!

    ReplyDelete
  24. Επειδή σε έχω γνωρίσει, θα συμφωνήσω με το 1, έχουν δίκιο.
    Σε εκτίμησα απεριόριστα για την ιστορία που αναφέρεις στο 5, όταν μου την διηγήθηκες , αλλά να μη βασανίζεις την Ταμάρ, είναι πολύ γλυκιά για να τη βασανίζεις..έτσι
    'άκαρδο πλάσμα'...
    Πολλά φιλιά και καλημέρες

    ReplyDelete
  25. η Ταμάρ, το'χω ξαναπεί, είναι επίσης γλύκα! Αυτό με τις ταινίες το παθαίνω κι εγώ τελευταία και έχω αρχίσει να ανησυχώ...

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?