10.12.07

ΔΙΛΗΜΜΑ

Ο παππούς, ο κυρ Θανάσης, χάρηκε μόλις είδε τον εγγονό του. Ίσως να ήταν και η θεραπεία του αυτή. Το γιατρικό του. Την ίδια μέρα τον βγάλανε και από την εντατική και μπήκε κανονικά σε δωμάτιο. Θα έμενε κανά 2 μέρες ακόμα μέσα μέχρι να είναι απολύτως βέβαιοι οι γιατροί ότι δεν έχει τίποτα. Όχι ότι είχε τελικά κάτι το σοβαρό. Μια αδιαθεσία, που πήρε υπερβολικά μεγάλη διάσταση λόγω ονόματος.

Η Αντιόπη έμεινε να του κρατήσει συντροφιά. Εγώ και ο Σάκης αναχωρήσαμε. Ήταν πολύ χαρούμενος. Θεώρησε ότι ο παππούς γλύτωσε επειδή ακούσαμε την χαρτορίχτρα και γυρίσαμε Ελλάδα. Τι να πω. Και γιατί να πω. Να του το χαλάσω;

Πήρα το σκυλί και με γύρισε σπίτι μου. Ήθελε να μείνω στο δικό του. Εγώ δεν ήθελα. Τουλάχιστον όχι μέχρι να ξεκαθάριζα κάποια πράγματα. Βλέπετε και γω δεν ήμουνα μανιτάρι να φυτρώσω μόλις γνώρισα τον Σάκη. Είχα μία ζωή. Είχα ήδη μία σχέση 3 χρόνια με τον Α. Έπρεπε να ξεκαθαρίσω και τα συναισθήματά μου, αλλά και να μιλήσω στον Α. Το δυσκολότερο πράγμα.

Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πριν από περίπου 3 χρόνια γίναμε ζευγάρι με τον Α. Τον ήξερα πολλά χρόνια πριν. Κοντά 10. Πάντα μου άρεσε. Γίναμε φίλοι, ή μάλλον κάναμε παρέα λόγω κοινών φίλων. Τα έφερε έτσι η ζωή και βρεθήκαμε και ερωτικά. Και μετά αποφασίσαμε παρέα να συνεχίσουμε την ζωή μας, από κοινού.

Όταν ήρθε ο Σάκης ξαφνικά στην ζωή μου, ο Α ήταν ήδη εκεί. Καταλαμβάνοντας μάλιστα και ένα μεγάλο μέρος. Είχαμε πάρει την απόφαση και μέναμε και μαζί. Έπρεπε λοιπόν να πάρω αποφάσεις.

Το δίλλημα μεγάλο. Ίσως το μεγαλύτερο της μέχρι τότε ζωής μου. Με τον Σάκη ζούσα ή έτσι νόμιζα, το μεγάλο απόλυτο πάθος. Την πρόκληση. Τον Α. όμως τον αγαπούσα, με μια βαθειά αγάπη, αληθινή. Με τον Σάκη ήταν έρωτας. Με τον Α. αγάπη.

Τι θα διαλέγατε εσείς; Κάποιον που θα ζήσετε μαζί του έναν αβέβαιο έρωτα, αλλά όλα δείχνουν ότι κάθε άλλο παρά αβέβαιος είναι, και που μπορείς μαζί του να ζήσεις πράγματα ονειρεμένα ή κάποιον που τον αγαπάς πραγματικά, περνάς όμορφα μαζί του, είσαι και αισθάνεσαι ασφαλής, δεν σε έχει πληγώσει ή προδώσει ποτέ και σου έχει σταθεί στα πολύ δύσκολα;

Εδώ σε θέλω κάβουρα, να περπατάς στα κάρβουνα. Με τον Α. είχαμε μία σχέση που πολλοί την ζήλευαν. Είναι η ήρεμη δύναμη στην ζωή μου. Πάντα εκεί, σιωπηλός, σίγουρος, δίπλα μου, με μια αγάπη που δεν περιγράφεται.

Ο Σάκης από την άλλη είναι ο έρωτας, το πάθος που εύχεσαι να ζήσεις έστω για μια φορά στην ζωή σου. Τι επιλέγεις λοιπόν;

Εγώ αν μπορούσα θα ήθελα και τα δύο. Και ναι μεν ο Σάκης ήξερε για τον Α., όχι ότι έδειξε να ενοχλείται ή να το έχει σχολιάσει ποτέ. Ο Α. από την άλλη δεν ήξερε τίποτα. Στο Λονδίνο νόμιζε ότι ήμουν για δουλειές και εγώ ζούσα το απόλυτο πάθος στην Αίγυπτο. Και γαμώτο μου, δεν του αξίζει τέτοια συμπεριφορά.

Ο κύβος για μένα είχε ριχθεί. Θα μίλαγα στον Α. και η απόφαση θα ήταν δική του. Τουλάχιστον θα του έδινα μια ευκαιρία, αν και αξίζει πολλές. Και θα την δεχτώ όποια κι αν είναι.

Heart of Gold
Heart of Gold.mp3
Hosted by eSnips

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?