11.12.07

ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΜΕΘΑΤΕ;

Πριν καλά καλά προκάμω να αναρρώσω ο άνθρωπος δέχθηκα χτύπημα ύπουλο, κάτω από το σεντόνι και κάτω από την μέση.

Έσκυψα και βόγκηξα από τον πόνο. Ήταν ο Θεός με την μορφή γυναίκας!!! Με βροντερή φωνή με ρώτησε με τι μεθάω. Θεά είναι τολμώ να της χαλάσω το χατήρι;

Λοιπόν, με τι μεθάω ....
με τα χρώματα του ουρανού στην ανατολή του ήλιου
με τις σελίδες ενός όμορφου βιβλίου, χαϊδεύοντας το αγαπημένο μου κομπολόι
με την ζωή των βερβέρων στην έρημο
με τους αγαπημένους μου, που το παίζουν κοιμισμένοι και καλά για να τους αφήνω ήσυχους
με το άρωμα της ανθισμένης λεβάντας
με ένα ταξίδι χωρίς προορισμό...
Και πάνω απ' όλα μεθάω με μιά όμορφη μελωδία και έναν συγκλονιστικό στίχο.

θα ήθελα με την σειρά μου λοιπόν να ρωτήσω τους
blueprints,
fava,
sophie's eyes,
mad,
a big dj
Εσείς με τι μεθάτε;
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΙΣ...
Hosted by eSnips


12 comments:

  1. πολύ ωραία η μελωδία που μας πρόσφερες και οι φωτογραφίες ακόμα καλύτερες!

    ReplyDelete
  2. Αααχ! Οι στιγμές που περιγράφεις είναι όντως μεθυστικές. Επίσης γουστάρω που δε μεθάς με αλκοόλ, οπότε και σε προκαλώ σε κρασοκατάσταση. Τι να κάνω εγώ τώρα? Με καλύπτεις 100% (εκτός των καραβανάδων). Χμμ. Θα σκεφτώ πιο χιουμοριστικά λοιπόν.

    Καλό ξημέρωμα ;-)
    Κι όσοι απεργούμε αύριο:
    Κοιτάξτε να εκμεταλλευτείτε τη μέρα και ξεχυθείτε στη γιορτινή αγορά (έστω και μ'άδεια τσέπη)

    ReplyDelete
  3. Με τα περισσοτερα ναι και εγω... (καλε βλεπω το βρακι του λουστράκου... , χιχι)
    θα παιξω :) thanks!

    ReplyDelete
  4. Το κρεβάτι δείχνει χαμηλό, δηλαδή θέλει να πέσει κανείς στα γόνατα για να ξαπλώσει, ή είναι απλά η γωνία της φωτογραφίας? Επίσης ο blueprintsoulis δε κοιμάται γυμνός δηλαδή? Το σκυλάκι που κοιτάει?
    (Όπως βλέπεις δεν έδωσα σημασία στο όλο ποστ εκτός μιας φωτογραφίας.)

    ReplyDelete
  5. Μεθάς όμορφα με ένα ταξίδι δίχως προορισμό...συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ μου Παύλε !

    ReplyDelete
  6. Η απεργία με βοήθησε να ολοκληρώσω το task μου συντόμως. Με τίποτα δεν πιάνεσαι εσύ, αλλά ελπίζω να γελάσεις έστω ;-)

    Βουρ έξω για φραπεδιές

    ReplyDelete
  7. "Και πάνω απ' όλα μεθάω με μιά όμορφη μελωδία και έναν συγκλονιστικό στίχο."
    Όντως συγκλονιστικός ο στίχος του τραγουδιού που παρέθεσες!
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
  8. Ταξίδια, αρώματα, βιβλία, εξαιρετικός..

    ReplyDelete
  9. γεια σου Παυλο μας...ναι και γω μεθώ ιδιαιτερα με τα αρρωματα της ανατολής, με τα χρώματα τ'ουρανού με την αυρα της θάλασσας με τα ναζια της ελντας και κυρίως μεθώ και χάνομαι μεσα σε μια αγαπημένη αγκαλιά! εκει ταξιδεύω
    α!! ... και όταν γράφω...:)
    [αναπνοή]

    ReplyDelete
  10. Πολλά πράγματα με μεθούν,περισσότερο όμως απ'όλα, το σώμα μου.

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?