13.9.07

ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

- Μωράκι, που είσαι ξύπνησες?
- … (Δεν μπορεί, άρχισαν πάλι οι παρακρούσεις).
- Παύλο, είσαι εδώ?
- … (Ποιος πούστης παίζει με τα νεύρα μου).
- Μωράκι?
- Σάκη … εδώ στην βεράντα.
- Τρελάθηκα, νόμιζα πως έφυγες.
- Ετοιμαζόμουνα, νόμιζα ότι εσύ έφυγες.
- Τώρα που σε βρήκα? Δεν θα σε ξαναφήσω ποτέ. Στο είπα. Λοιπόν? Τι λες να κάνουμε σήμερα?
- Ότι θέλεις. (Εγώ πότε θα κάνω sex?)
- Έχεις διαβατήριο? Πες μου ναι.
- Ναι, πως σου ήρθε αυτό.
- Πάμε ετοίμασε τα ρούχα σου και φύγαμε.
- Που? (Να πάρω και προφυλακτικά μαζί?)
- Όλο ερωτήσεις, δεν βαριέσαι ποτέ?
- Το σκυλί?
- Θα το κρατήσει η γιαγιά.
- Πάμε. (Εγώ την συμπάθησα από την πρώτη στιγμή. Τώρα που κάνει και dog sitting….)
- Ωραία, έτσι θέλω να μου μιλάς χαχαχα.
- Και για πού με το καλό?
- Επειδή θα μου σπάσεις τα νεύρα, γιαγιά Αντιόπη, πετάμε σε 5 ώρες.
- Για πού?
- Αυτό δεν πρόκειται να στο πω. Άσε με να σου κάνω μια έκπληξη και εγώ.
Στο τσακ προλαβαίνω να σου βγάλω βίζα.
- Βίζα για πού?
- Καλά πάμε σπίτι σου, κανόνισε εκκρεμότητες , δουλειά και όλα τα σχετικά, και δώσε μου το διαβατήριό σου.
- Πόση άδεια να πάρω?
- Τουλάχιστον μήνα.
- Τι λες βρε τρελοκομείο? Θα με διώξουν.
- Κανένας δεν θα σε διώξει.
- Θα με ταΐζεις εσύ μετά? (και τρώω και πολύ ανάθεμα με)
- Δεν θα προλάβουμε. Τρέχα
- Τουλάχιστον θα μου πεις που θα πάμε?
-Γιαγιά, πάψε επιτέλους
- … (ωραία κάναμε και εγγόνια, τι άλλο να ζητήσω απ’ την ζωή)
Φτάσαμε σπίτι του έδωσα το διαβατήριο, και έπεσα με τα μούτρα στο να φτιάχνω βαλίτσα. Αλήθεια τι να πάρω μαζί μου? Χειμωνιάτικα, καλοκαιρινά? Τι σκατά. Μην χέσω με τις εκπλήξεις. Θέλεις να κάνεις έκπληξη κύριε και να την ευχαριστηθώ? Γδύσου και ξάπλωσε. Αϊ σιχτήρ πια.
Σε δύο ώρες ήρθε και με πήρε.
- Όλα έτοιμα, πάμε να αφήσουμε την μικρή.
Η γιαγιά μες την καλή χαρά.
- Να προσέχετε παιδιά μου και να περάσετε καλά. Σάκη να προσέχεις, και παίρνετε και κανένα τηλέφωνο.
- Αντιόπη ξέρεις που θα με πάει ο εγγονός σου?
- ….Ξέρω, αλλά δεν θα σου πω
- Όλη η οικογένεια στην συνομωσία δηλαδή?
- Θα είναι όμορφα, αρκεί να γίνουν όλα όπως τα σχεδίασε ο Σάκης μου.
- Να μου φιλήσεις τον Θανάση, και να προσέχεις την μικρή.
- Στο καλό παιδιά μου, και κακό να μην σας εύρη.
Φτάσαμε αεροδρόμιο.
- ΕΕΕΕ Εδώ θα μου πεις, άλλωστε θα το μάθω σε λίγο.
- Λοιπόν πετάμε για Κάιρο. Από εκεί ξεκινάμε.
- Πάλι? Το Πάσχα ήμουνα.
- Όχι με μένα. Αλλά ας το αφήσουμε αυτό.
- …
- Αλήθεια με τον Α, τι έκανες?
- Είπα ότι με στέλνει η δουλειά έκτακτα στο Λονδίνο. (τι να πω, ήξερα και που πήγαινα?) Λοιπόν ακούω.
- Δεν μου λες, πότε γεννήθηκες?
- Ορίστε?
- Πότε γεννήθηκες βρε παιδάκι μου?
- Γιατί έχει σχέση με το ταξίδι μας?
- Γάιδαρο σκας, εσύ.
- 16 Αυγούστου (ενώ εσύ σκας εμένα)
- Ποιος άλλος έχει γεννηθεί την ίδια μέρα?
- Η Μαντόνα. Μη μου πεις πάμε στην Μαντόνα?
- Χαχαχαχα, μικρό μου.
- Δεν απαντάς όμως.
- Λοιπόν την ίδια μέρα με σένα γεννήθηκε ο T. E. Lawrence. Γνωστός και ως Lawrence της Αραβίας.
- Ε και?
- Ε και, ε και. Μωρέ που σε βρήκα εσένα?
- … (αν σου πω τώρα τίποτα για το σόι σου)
- Λοιπόν πάμε να τριγυρίσουμε στα μέρη που τριγυρνούσε κι αυτός.
- Αίγυπτο, Συρία , Ιορδανία?
- Και Σαουδική Αραβία και Ιράκ. Ελπίζω να τα καταφέρουν από τα γραφεία μας με τις διαδικασίες.
- Μα πως.
-Τι πως αγόρι μου? Δεν θέλεις?
- Θέλω μα … (σιγά μην δεν θέλω)
- Ε άσε τα μα μου σου ξου του και απόλαυσε το
- Βρε μπας και θέλεις να με απαγάγεις και να χαρείς το θεϊκό κορμί μου? (είμαι και ψώνιο, γιατί να το κρύψουμε άλλωστε)
- Και αυτό παίζει, μην μου βάζεις ιδέες
- … (και που στις βάζω ιδέες μένουν, πράξεις μηδέν)
Τελευταία ανακοίνωση…οι επιβάτες για την πτήση με την Egypt Air να προσέλθουν στον έλεγχο εισιτηρίων.
- Τρέχα!!!!
-Τρέχωωωωωωωωω!!!!!!
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?