17.9.07

ΒΑΣΩ ...

ΔΥΟ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ POST

Παύλο,
δεν ξέρω τι να γράψω. 'Επεσα στο blog σου πριν μερικές ημέρες και διαβάζω χωρίς να πιστεύω στα μάτια μου.
Είμαι η ΒΑΣΩ. Η γνωστή ΒΑΣΩ. Αυτή που αναφέρεις στην ιστορία σου. Είχα αποφασίσει να μην σου γράψω, αλλά μετά και το σημερινό, τι να πω... Ξαφνικά, έτσι τυχαία, έπειτα από τόσα χρόνια, συμπληρώνονται κομμάτια του παζλ, που είχα πάρει απόφαση ότι δεν θα λύσω ποτέ.
Από τη μια θέλω να επικοινωνήσουμε για να τα πούμε (έχω κι εγώ πολλά να σου πω που δεν φαντάζεσαι σχετικά με το Σάκη) και από την άλλη δεν θέλω καθόλου. Είμαι στο εξωτερικό, και έψαχνα στο Ιντερνετ μήπως μάθω κάτι για τον Σάκη και τσουπ, μπροστά μου βρέθηκε το blog σου.
Τι να πω... Τα έχω χαμένα.
Μπορεί να τα ξαναπούμε...

September 9, 2007 8:06 PM

Και να φανταστείς ότι εγώ, εκείνες τις πρώτες ημέρες του 1997 ήμουν κλεισμένη σ' ένα δωμάτιο και έκλαιγα νυχθημερόν. Ο Σάκης μου είχε πει ότι βρισκόταν στη Νέα Υόρκη! Παύλο, φοβάμαι τι άλλο θα μάθω απο σένα. Μου έχεις ανατρέψει σχεδόν τα πάντα για όσα ΝΟΜΙΖΑ ότι συνέβαιναν τότε.
Τα 'χω χαμένα...

September 14, 2007 3:48 PM

ΑΝ ΕΙΣΑΙ Η ΒΑΣΩ Η ΓΝΩΣΤΗ ΒΑΣΩ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/Α ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ, ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ

ΑΝ ΕΙΣΑΙ Η ΒΑΣΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ

ΑΝ ΟΧΙ ... ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?