30.9.14

Μια Κυριακή ... Την Τρίτη ...

Κι ύστερα μου μιλάς για καλοκαίρια ... φθινοπώριασε καρδιά μου ... Μπήκαμε στα αγαπημένα χρώματα των φύλλων, πορτοκαλιά, κόκκινα, χρυσαφιά ...

Περίεργη διάθεση ... άλλοτε νωθρή ... άλλοτε πάλι έξω καρδιά ... άλλοτε με τα μούτρα στο πάτωμα ...πάντα όμως με καλές παρέες ... παρέες ανθρώπων που δεν χρειάζεται να φοράω την μάσκα του χαρούμενου ... απλά φοράω την διάθεση της στιγμής ... μεταξύ μας τους λυπάμαι ... η στιγμή αλλάζει αστραπιαία ...


Μικρό το φετινό το καλοκαίρι ... πολύ μικρό ... μια εβδομάδα θάλασσα ... αλλά με εξαιρετικά καλούς κι αγαπημένους φίλους ... παρέα μας και μία Carrington ... ξέρετε της γνωστής Δυναστείας ... όχι δεν θα πω λεπτομέρειες παραπάνω ...

Δεν γίνεται και μια Επανάσταση ... βέβαια από τον καναπέ και το φατσομπούκι επανάσταση δεν γίνεται ... αλλά που ξέρεις πάλι ... μιλάγαμε με φίλο χθες για τα σεξουαλικά βίτσια της νέας γενιάς ... ανατρίχιασα ... που ξέρεις μπορεί να γίνει τελικά Επανάσταση από τον καναπέ ...

Περνάνε οι μέρες ... περνάνε γρήγορα ... κι αυτή η αίσθηση στα χείλια ότι δεν θα προλάβεις ... κι αυτό το φιλί που μένει στην μέση ...

Και για φινάλε τραγουδάκια για την Κυριακή ... την Τρίτη ...


28 comments:

  1. Τα σεξουαλικά βίτσια της νέας γενιάς; Να σου πω εγώ ιστορίες που τις έχω και πρόσφατες, να καραφλιάσεις. Βάζω τώρα να ακούσω μουσικούλα και τα λέμε τρελό αγόρι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε, λέγε γατούλη, έχω μείνει άφωνος λέμε!!!!

      Delete
    2. Ε θα στα πω απο κοντά. Μην εκτεθούμε και δημοσίως λολ. Αυτό που θα κρατήσω μυστικό είναι το σε πια από αυτά συμμετείχα λολολ

      Delete
    3. Α, μα πρέπει να διενεργηθεί έρευνα!

      Delete
    4. Απαπαπα, άμεσα θα έλεγα!!! Έρευνα και δαχτυλικά αποτυπώματα!!!

      Delete
  2. Τι κάνουν καλέ τα νιάτα στον καναπέ παραπάνω από μας; Με σοκέρνεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Που να σε λέω!!! Από χθες δεν μπορώ να συνέρθω ...
      Πόσο πίσω είμαστε καλέ μου!

      Delete
    2. απαπαπαπα τα ύστερα του κόσμου, πρέπει να μάθω άμεσα!

      Delete
    3. Κανονίζω συνάντηση!!!

      Delete
  3. Για την ακρίβεια, μια Κυριακή 2 Τρίτες μετά... όσο για τα βίτσια τι να λέμε (ή καλύτερα: τι ακούσαμε...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έλα υπερβολικέ κι εσύ ... δεν είχα κάτι εύκαιρο ... πέταξα ένα παλιο!

      Delete
  4. Δεν ξέρω αν θα γίνει Επανάσταση, αλλά σεξουαλική επανάσταση είναι μάλλον εύκολο να ξεκινήσει μέσω φέισμπουκ!
    Τα άσματα θα τα ακούσω μια άλλη ημέρα, δεν θα προκάνω σήμερα.
    Τα σέβη μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα σέβη μου μαζί με τις καλύτερες ευχές για τον μήνα τούτο που μπαίνει!!!!

      Delete
  5. ..εγώ πάλι ευθαρσώς - εσείς πείτε εγωιστικά - θα δηλώσω ότι ο διχασμένος αυτός διπρόσωπος που μυστήρια γυαλίζει μου λείπει, ναι μου λείπει τουλάχιστον στ' αυτιά! Λους! φωνή εκφωνητού να προστεθεί πάραυτα, ακούς διάολε, ακούς;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακούω, ακούω, υπόσχομαι το επόμενο να είναι ομιλόν!!!!

      Delete
  6. Καλημέρα!
    Μόνο Φθινόπωρο, μη σου πω και Χειμώνας.. δεν θέλω κρύο ακόμη!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ και ποιος το θέλει!!! Καλό μήνα!!!

      Delete
  7. αν εξαιρέσουμε τη χρήση τεχνολογικά βελτιωμένων "βοηθημάτων" δεν νομίζω πως ο σημερινός άνθρωπος χαίρεται
    τις ηδονές πολύ περισσότερο - ή πολύ διαφορετικά - από τους προγόνους του...
    Όσο για επανάσταση, ρώτα τους Ινδούς. Κάτι πέτυχαν με παθητική αντίσταση.
    Ξενικός

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πέρα από πλάκα η Ινδία είναι μία χώρα που πολύ θα ήθελα να επισκεφτώ....

      Delete
  8. βρε κουσέλια αστε τον κοσμο να ξεθυμαίνει οπως του κάνει κ.... όρεξη,η ζωη είναι μικρή παναθεμα την και θα το φάει το χώμα....
    χαχαχαχ τι θυμήθηκα ,εβαλα τις προάλλες το φόρεμα (ξέρεις ) και μου ειπε να βάλω το τζιν μου, δεν του άρεσε, να ντύνομαι ανάλογα με την ηλικία μου λέει ,τι ήθελε να πει εσύ που ξέρεις και είδες εεεεεεεεεεεεεεε
    τα ύστερα του κόσμου..... παυλο , τρεμενσακο ,μπλου, γατε .....εγω με τσεμπερι και ρομπα ;;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γατάρα μου εσύ δεν έχεις ηλικία! Πάντως και τα τζινάκια μια χαρά σου πάνε. Για τσεμπέρι και ρόμπα ούτε λόγος όμως :)

      Delete
    2. Εσύ με φακιόλι και ρόμπα; Τς, Τς, Τς!!!!
      Όσο για το φόρεμα θεϊκό να του πεις και ότι καλύτερο για την κορμάρα σου!!!!

      Delete
    3. ανάλογα με την ηλικία :
      - για τη γυναίκα = απευκταίο, απολύτως!
      - για τον άνδρα = επιβάλλεται!
      - και στις δύο περιπτώσεις, για καλό και για κακό, σβήσε το φως...
      Ξενικός

      Delete
    4. Είσαι με τα καλά σου βρε Φούλη; Εσύ να φοράς ότι σου αρέσει και σου ταιριάζει κι άστους να λένε για ηλικίες

      Delete
    5. αυτο κανω μπλου μου ,Παυλοοοοοοοοοοοοοοοο γαταρε ευχαριστω μωρε

      Delete
  9. Ξαναγυρίσαμε στις εκπομπές μέσω μπλογκ???
    Δεν μπορώ να γράψω σχόλιο γιατί ακούω Κυριακάτικα Τραγούδια μια Πέμπτη απόγευμα.....
    Φιλιά Λουστράκο μ' και στον μπαρ τέντερ επίσης!!!!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Καλό μήνα και πολλά φιλιά σας

      Delete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?