3.6.08

baby can i hold you

Tελικά φοβάμαι, ότι είμαι πολύ προβλέψιμος. Ναι αγαπημένοι μου και αγαπημένες μου, η σωστή απάντηση είναι το 3. Έχω φάει μαζί με την Fanny, πριν από κάποια χρόνια, καλεσμένος στο σπίτι ενός πολύ γνωστού Έλληνα τραγουδιστή, με πραγματικά διεθνή καριέρα. Ένα θα σας πω, πραγματική star, με μια θεϊκή απλότητα. Βρεθήκαμε μάλιστα και κάποια χρόνια αργότερα στο Παρίσι.

Σήμερα θα σας πω μια ιστοριούλα. Ξεκινάει κάπου στις αρχές του 1980. Τότε ‘πεσαν οι πρώτες ματιές, κάπου στην πλατεία του Αγ. Γεωργίου στην Κυψέλη, ξέρετε εκεί στα σουβλατζίδικα.

Οι ματιές συνεχίστηκαν για αρκετά χρόνια. Μέχρι τον Νοέμβρη του 1994. Εκεί οι ματιές γίναν αισθήματα, αγάπη, έρωτας. Τα πρώτα χρόνια εγώ έμενα στο χωριό μου και η καρδιά μου στην Αθήνα. Βλεπόμασταν κάθε Σαββατοκύριακο και μερικές φορές και μεσοβδόμαδα. Αυτό το μαρτύριο, του να μην είμαστε όσο καιρό θα θέλαμε μαζί κράτησε σχεδόν 6 χρόνια. Το 2000 παράτησε την δουλειά του, έφυγε από την Αθήνα και ήρθε να μείνουμε μαζί στο χωριό. Νοικιάσαμε ένα σπίτι και από τότε μένουμε μαζί. Και στο χωριό μου αλλά και τώρα στην Αθήνα, που οι δουλειές μας, μας έφεραν. Οι γονείς μας χωρίς ποτέ να σχολιάσουν τίποτα, το αποδέχτηκαν από την πρώτη σχεδόν στιγμή. Βλέπαν τα παιδιά τους ευτυχισμένα. Τι καλύτερο. Βλέπαν δυό άντρες αγαπημένους, που ποτέ δεν προκάλεσαν, που ποτέ δεν άλλαξαν την κοινωνική τους ζωή, που ήταν αποδεκτοί από τον περίγυρο, αλλά και από την μικρή επαρχιακή πόλη.

Οι περισσότεροι φίλοι μας, ήταν και είναι straight ζευγάρια. Ποτέ δεν υπήρξε σχολιασμός σε οτιδήποτε, αλλά και ποτέ δεν κρυφτήκαμε από κανέναν. Όταν είχα την ανάγκη να τον φιλήσω ή να τον αγκαλιάσω το έκανα. Ακόμα και όταν τα παιδιά των φίλων μας ήταν μπροστά.

Πορευόμαστε ακόμα μαζί, και πιστέψτε με θα συνεχίσουμε για πολλά ακόμα χρόνια.

Τώρα θα μου πείτε γιατί σας τα λέω όλα αυτά. Μα για τον περιβόητο γάμο της Τήλου. Είχαμε τον γάμο της Κανά, τώρα έχουμε και της Τήλου.

Δεν ξέρω δεν κρυφτήκαμε ποτέ και από κανέναν, δεν έχω ανάγκη από ένα γάμο για να είμαι με αυτόν που αγαπώ. Θα μου πείτε και με την περιουσία τι θα γίνει; Μα έχουμε κάνει διαθήκη, ο ένας στον άλλον. Το ίδιο και με τα ασφαλιστήρια. Τώρα όσο αφορά την σύνταξη, ε, μακάρι να δίνεται ακόμα σύνταξη, όταν θα βγούμε και εμείς.

Θυμάμαι το 1981, όταν είχα έρθει Αθήνα σαν φοιτητής, ένας καλός φίλος με πήγε ένα βράδυ στο Πεδίο του Άρεως για ψωνιστήρι. Θυμάμαι είχα αισθανθεί σαν τον Γέρο του Μοριά, σαν τον Παπαφλέσσα. Ότι έκανα κάτι που δεν το είχε ξανακάνει άνθρωπος. Ότι ήμουνα επαναστάτης, πρωτοπόρος. Ότι είχα ανακαλύψει την Αμερική. Γυρνάω και το λέω στον φίλο μου, λοιπόν. Και αυτός αντί να συμμεριστεί τις ανησυχίες μου και την περηφάνια μου, βάζει τα γέλια και μου λέει : Άκου αγόρι μου, υπήρχαν αιώνες πριν από σένα, και σίγουρα θα υπάρξουν και αιώνες μετά. Άλλοτε θα μας αποδέχονται και άλλοτε όχι. Εξαρτάται από την περηφάνια σου και τα αρχίδια που κουβαλάς, για να σε αποδεχτούν ή όχι.

Την κουβέντα του αυτή την έχω πάντα καλά φυλαγμένη μέσα στο μυαλό μου. Η κουβέντα του αυτή με βοήθησε να γίνω αυτός που είμαι σήμερα.

Εμένα κανένας γάμος, δεν πρόκειται να με αλλάξει, και ούτε πρόκειται ποτέ να με καταξιώσει, όσο έχω αυτόν που αγαπώ πλάι μου.

Baby Can I Hold You Tonight - Tracy Chapman

25 comments:

  1. Welcome back!

    όποιος θέλει παντρεύεται όμως ε?...

    :PPP

    Σταθερή μου γνώμη είναι υπέρ του πλουραλισμού, της αποδοχής του διαφορετικού ως ίσου, και του σεβασμου στην επιθυμία του οποιοδήποτε αρκεί να μην καταπατά την ελευθερία τρίτων... Ο γάμος μεταξύ ομοφυλοφίλων για μένα πληρεί και τις τρεις προϋποθέσεις...

    Οπότε περιμένω να μου βρεις γαμπρό!
    lol :PP

    φιλί!

    ReplyDelete
  2. @ equilibrium Εννοείται ότι όποιος θέλει παντρεύεται!!!
    Νομίζω ότι χαλαρά τον βρίσκεις έτσι και το αποφασίσεις, λολ!!!

    ReplyDelete
  3. Επειδή ξέρω, μπορώ να πω ότι σας θαυμάζω και σας εύχομαι να είσαστε το ίδιο ευτυχισμένοι και αγαπημένοι πάντα. Σίγουρα τέτοια συναισθήματα (σαν τα δικά σας) δεν χρειάζονται τελετές και χαρτιά για να ανθίσουν.

    υ.γ. αν υποψιαστώ ότι θα μείνω και στο gay ράφι, θα πεθάααανω.

    ReplyDelete
  4. Μια ευχή μόνο: Πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι!

    ReplyDelete
  5. Είναι συγκινητικό να είστε τόσα χρόνια μαζί! Τι ωραία... !! :) Δεν είναι αναγκαστικός ο γάμος εννοείται.. αλλά υπάρχει ως επιλογή.. κάτι είναι και αυτό..

    ReplyDelete
  6. "Είχαμε τον γάμο της Κανά, τώρα έχουμε και της Τήλου" lol lol!!!

    Εγώ πάλι, που είμαι κατά του γάμου γενικώς, δεν ξέρεις πόσο κουλό το βρίσκω κάποιος να διεκδικεί να παντρευτεί! Ίσως το κάνουν από αντίδραση. Δικαίωμά τους πάντως...

    Όσο για σένα και το je t'aime σου, έτσι είναι οι αληθινές σχέσεις. Δεν χρειάζονται καμία επίσημη σφραγίδα για να υπάρχουν.

    Σε φιλώ :)

    ReplyDelete
  7. έτσι είναι. μερικοί άνθρωποι είναι γραφτό να είναι μαζί. και να κάνετε αυτό που λέμε πάντα, να είναι πάντα. με όλες τις ευχές μου. και τώρα που το σκέφτομαι και πάλι. τι κοιτούσατε 14 ολόκληρα χρόνια στην αρχή; λολ. φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  8. Τα παιδιά δεξιά έχουν γίνει μοσχεύματα σε καμια δεκαριά "Χριστόδουλους". TRUST ME

    Για γάμο είμαι μικρός ακόμα

    Εσείς να είστε καλά :-P

    PS: Πάω να δω τι είπαν από κάτω!

    ReplyDelete
  9. όχι, δεν είσαι καθόλου προβλέψιμος! και όχι, δεν είναι ο κανόνας αυτό που διαβάζω, αλλά η εξαίρεση! μια εξαίρεση που δίνει κουράγιο και μπορεί να λειτουργεί ακόμη και σαν πρότυπο!

    ReplyDelete
  10. Πλάκα έχει.
    Εγώ ως στρέητ (μέχρι τώρα) γυναίκα διεκδικώ το δικαίωμά μου να μείνω ανύπαντρη.
    Εσείς λυσσάξατε να παντρεύεστε.

    ReplyDelete
  11. Έτσι είναι ακριβώς! Τι σημασία έχει ένα χαρτί για να νιώσεις πραγματικό ζευγάρι με το άλλο σου μισό; :D Όλα μέσα στο μυαλό μας γίνονται. Και η αγάπη αν είναι δυνατή υπάρχει και στηρίζεται από μόνη της.
    Φιλιά και καλημέρα :)

    ReplyDelete
  12. και μετα μου λες οτι υπερβαλλω οταν λεω role models.respect

    ReplyDelete
  13. Χαίρομαι που είσαι ευτυχισμένος Παύλο μου κοντά στον άνθρωπο που αγαπάς και σου εύχομαι να είσαι πάντα.

    Ο γάμος της Τήλου δεν με ξενίζει και απορώ γιατί γίνεται τόσος ντόρος. Προσωπικά δεν μου λέει τίποτα ο συγκεκριμένος θεσμός, δεν χρειάζονται χαρτιά και συμβόλαια για να είσαι μαζί με κάποιον που αγαπάς, αλλά αν σε κάποιους άλλους λέει και θέλουν να παντρευτούν, γιατί όχι; Το σίγουρο είναι πως πρέπει να έχουν το δικαίωμα να το κάνουν.

    ReplyDelete
  14. Τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει ποιος παιδεύει περισσότερο ποιον!!! Σημασία έχει ότι είστε και οι δύο τρομερές προσωπικότητες και ενελώς διαφορετικές! φιλιά πολλά

    α! και η κόρη σου θέλει βοήθεια.... περασε και θα καταλάβεις!

    ReplyDelete
  15. Μωρη απο ποτε θεωρουμαι στρεητ και πανω απ'ολα ζευγαρι?

    Θες να πεις κατι για τα κιλα μου?

    ReplyDelete
  16. με τη σειρά μου να αφιερώσω Γρηγοριανούς ύμνους, και μια συζήτηση περί τις 5-6 το πρωί που μόνο ο ένας από τους 2 τη θυμάται...

    ReplyDelete
  17. όσο έχω αυτόν που αγαπώ πλάι μου....


    agapao Pavlos giati einai apla THEOS!!

    ReplyDelete
  18. respect
    υπηρξες απο τους τυχερους η απλα ησουν εξυπνος

    οι αλλοι που ακόμα ντρέπονται για αυτο που ειναι κι οσο πιο αναγωρισιμοι γινονται τόσο πιο κρυφα λειτουργουν ειναι αδικο να βρισκονται σφαγμενοι για ενα 5λεπτο οργασμου

    για την απελευθερωση αυτων γινεται το συμφωνο συμβιωσης για να εχουν το δικαιωμα να διεκδικουν το αντικειμενο του ποθου τους χωρις ενοχη.

    οι κρυμμενοι ανθρωποι αυτης της πανηδονικης χωρας ας φανερωθουν επιτελους να ησυχασουν λιγο οι ψυχες οσων χαθηκαν προωρα μονο και μονο με τον φοβο της κατακραυγης της ηθικης κοινωνικης πλειοψηφίας.
    ε?

    ReplyDelete
  19. Εγώ ήθελα να ντυθώ νυφούλα αλλά έμπλεξα με τους λάθος άντρες.....

    ReplyDelete
  20. Δεν είμαι κατά του γάμου παρόλο που τον έχω αποφύγει μέχρι σήμερα [πολλές φορές με ήθελαν και είπα όχι, μια φορά θέλησα και μου είπε όχι... τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή!]. Όμως η πολιτεία πρέπει να αντιμετωπίζει με ισότητα όλους τους πολίτες. Όταν το καταφέρουμε αυτό, θα εκλείψουν φαινόμενα τύπου "γάμος της Τήλου".

    Χαίρομαι πολύ για σένα Παύλο. Είναι πολύ σπάνιο να έχει επιτύχει κάποιος οικογενειακή γαλήνη... εγώ αυτήν ψάχνω [την οικογενειακή γαλήνη].
    :)))

    ReplyDelete
  21. Πόσο μα πόσο επίκαιρο είναι το ποστ που έγραψες αυτές τις μέρες....
    Καλησπέρα και χαίρομαι πραγματικά που σας έχω γνωρίσει και είμαστε φίλοι

    ReplyDelete
  22. Πολύ ωραία ιστορία και εξαιρετικό το άσμα (έχω ένα πάθος με την Tracy Chapman). Σας εύχομαι να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι!

    ReplyDelete
  23. το παν ειναι τα αρχιδια να μην υπαρχουν μονο για βαση στην...μαλλακια! Και δυστυχως πολλοι αντρες θα παιρνουν μια ζωη εισαγωγικα πανω απο την λεξη αντρας γιατι ετσι θα τους αξιζει, και πολλοι ομοφυλοφιλοι, που εχουν τονους ανδρισμου,οσο και να το παλευουν δεν θα μπορουν να τα διωξουν! τι να κανουμε?βιοι αντιθετοι με ταμπελες που αλλοι διαλεγουν!

    ReplyDelete
  24. και εννοείται ότι σας χαίρομαι πολύ και τους δύο σας! Όσο για τα περί γάμου, όντως δεν είναι κάτι που είναι απαραίτητο να υπάρχει για να μπορεί κανείς να ζήση τον έρωτα του, αλλά από την άλλη, είναι αρκετοί εκείνοι που θα βοηθηθούν αν κατωχυρωθεί κάτι τέτοιο. Σκέψου μόνο πόσοι δεν είναι τυχεροί να έχουν ανοιχτόμυαλους γονείς, φίλους, κοινότητες και γενικά ανοιχτόμυαλους ανθρώπους γύρω τους. Σ'αυτούς πιστεύω είναι που θα δωθεί το μεγαλύτερο όφελος από μια τέτοια κίνηση.

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?