15.1.08

ΑΠΕΡΓΙΑ

Του έδειξα εμπιστοσύνη.

Του άνοιξα το σπίτι μου και την καρδιά μου.

Δέχθηκα να του δώσω ότι πολυτιμότερο έχω.

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός, με πρόδωσε.

Τον περίμενα και δεν ήρθε ποτέ.

Τον περίμενε το βραβείο του.

Τον περίμενα εγώ.

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός;

Και αυτός, προτίμησε να μείνει με Κολομβιανό dealer.

Και εγώ;

Και εγώ;

Και εγώ;

Και εγώ;

Και εγώ;

Και εγώ, εδώ να περιμένω το τηλέφωνο να κτυπήσει.

Να τον ακούσω, να τον δω.

Μόνη παρηγοριά οι φίλοι.

Ο ΦΙΛΟΣ …

Μετά από αυτό γράφτηκα στο σωματείο σεναριογράφων του Hollywood.

Μετέχω στην απεργία τους.

Δεν έχει άλλο κεφάλαιο.

Αυτός που περίμενα δεν ήρθε ποτέ.

SEX WITH STRANGERS
SEX WITH STRANGERS...
Hosted by eSnips

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?