21.11.07

GAMES PEOPLE PLAY

Οι προσκλήσεις δίνουν και παίρνουν τον τελευταίο καιρό στην μπλογκόσφαιρα.

Προσκλήσεις για φαγητό, συναντήσεις ή παιχνίδια.

Μία πρόσκληση που πήρα από την φαβίτσα, για ένα παιχνιδάκι, είναι που θα ήθελα να δω το logo

AYTOS AYTOS KAI TA MYSTHRIA

Λοιπόν έχουμε και λέμε :

1. Θα ήθελα να είχα σχεδιάσει την Jaguar την E-type. Πείτε ψώνιο, αλλά είμαι.
2. Το περίφημο ανάκλιντρο του Le Corbusieur
3. θα ήθελα να ήμουνα σχεδιαστής για την Elsa Schiaparelli. Τώρα τι σχέση έχει με τα προηγούμενα; Καμία. Αλλά δεν φταίω εγώ, έτσι με έχουν σχεδιάσει.
4. Θα ήθελα να ήμουνα ο σκηνοθέτης της παρακάτω ταινίας!!!!
Και εκεί που λέει Michael Curtiz να λέει
AYTOS AYTOS KAI TA MYSTHRIA

Αυτά τα ολίγα από εμένα. Τώρα και γω με την σειρά μου θα πετάξω το μπαλάκι στον φίλο μου blueprints, που από το να κάνει εκστρατεία για το σώσιμο της ΤΑΝΙΛΑΣ, που δεν σώζεται με τίποτα, ας κάνει κάτι πιο τσαχπίνικο.

και μην ξεχνάτε την ερώτηση

τι ζώδιο είναι ο

ΣΑΚΗΣ?

και μια ευγενική προφορά από την φάβα .... με τον σωστό σκηνοθέτη της ταινίας!!!
Games People Play
Games People Play....
Hosted by eSnips



10 comments:

  1. Πάρα πολύ ωραίααααα :)))) χιχιχι, πλάκα δεν είχε?
    Αχ ένα με το σχεδιασμό το χεις πάντως και εσύ βλέπω... Ααααχ...

    Σάκης είναι τοξότης στο χαλαρό!!!

    ReplyDelete
  2. Είσαι πολύ σκηνοθετάρα!

    ReplyDelete
  3. εγώ το λόγκο αυτός αυτός και τα μυστήρια το έχω στο στρινγκάκι μου!

    ReplyDelete
  4. Για το <1> και το <3> συμφωνώ απόλυτα και δεν είναι αυτά που χαρακτηρίζουν ένα ψώνιο, αλλά την υψηλή αισθητική..
    Για το ανάκλιντρο του Λε Κορμπυζιέ, έχω μια μικρή αίρεση, πολύ μικρή μια και πάντα μου θύμιζε ιατρικό εξεταστήριο..
    Καλή σου μέρα

    ΥΓ Το ζώδιο του Σάκη; Δεν ξέρω πολλά από ζώδια αλλά υποθέτω με όλα τα προτερήματα και μειονεκτήματα όλων των ζωδίων.. αλλού γι' αλλού δηλαδή ...

    ReplyDelete
  5. O Σάκης είναι δηλητηριώδης σκορπιός.

    ReplyDelete
  6. Μιά χαρά βρίσκω τις επιθυμίες σου...τίποτα το εξωπραγματικό ...χιχιχι

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  7. φάβα ναι πλάκα είχε να πω την αμαρτία μου, αν και στην αρχή λίγο γκρίνιαξα, χιχιχι
    revqueer είμαι δεν είμαι; εδώ έκανα ολόκληρο κάστινγκ σε προηγούμενα ποστ!!!!
    sikia το καλύτερο λόγκο έβερ!!!!!!!
    so_far βασικά τα κτίρια του Κορμπυζιέ λατρεύω και είχα και την χαρά να φιλοξενηθώ σε ένα στην Μασσαλία, απλά σκέφτηα ότι η πολυθρόνα είναι πιο γνωστή από τα κτίριά του.
    Tanila εσύ παντού δηλητήρια να βλέπεις
    trelofantasmeni ναι άλλωστε μικρός είμαι ακόμα, ούτε 45, έχω όλο το μέλλον μπροστά μου ΛΟΛ

    ReplyDelete
  8. Βρε το μεηλ δεν το εχεις δει ακομα?

    ReplyDelete
  9. φάβα δεν με προσέχεις, δεν με προσέχεις!

    ReplyDelete
  10. xaxa εχεις δίκιο, χαχα :)))))) φιλακια!!!

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?