7.10.07

CAIRO part 1

Στο αεροδρόμιο μας περίμενε μια απίστευτη ταλαιπωρία με τον έλεγχο των διαβατηρίων, με το άνοιγμα και κλείσιμο των βαλιτσών, με το να μην μιλάει κανένας αγγλικά, σκοτείνιασε μέχρι να τελειώσουμε. Ευτυχώς είχαν στείλει αυτοκίνητο από το ξενοδοχείο, οπότε ξεκινήσαμε αμέσως. Κάιρο, δύο φορές μέσα σε λίγους μήνες. Από την πρώτη φορά που ήρθα την λάτρεψα αυτή την πόλη. Τον θόρυβό της, τις μυρουδιές της, τους ανθρώπους της. Ακόμα και τον τρελό τρόπο που οδηγούν. Λες και είσαι σε ένα πελώριο λούνα παρκ με συγκρουόμενα αυτοκινητάκια. Αυτά τα φανάρια γιατί τα έχουν στους δρόμους θα σας γελάσω. Μάλλον για ντεκόρ. Χρησιμότητα μηδέν.

Ο οδηγός αποδείχτηκε τζιμάνι. Το αεροδρόμιο απέχει από την πόλη καμιά ώρα περίπου. Μετά από την κλασσική βόλτα δίπλα στον Νείλο πήραμε τον δρόμο για την Giza. Το ξενοδοχείο μας ήταν απέναντι από τις πυραμίδες.
Παλιό ανάκτορο, αν θυμάμαι καλά. Με την ιδιαίτερη αραβική αρχιτεκτονική χτισμένο και με παραδοσιακό τρόπο διακοσμημένο και επιπλωμένο.

Ο Σάκης είχε κλείσει την προεδρική σουίτα.

Όχι που δεν θα την έκλεινε.

Αυτό το παιδί, λεφτά για πέταμα είχε μου φαίνεται.

Σιγά μην έχω τύψεις. Αφού θέλει να το κάνει και μπορεί να το κάνει ας το κάνει.

Το δωμάτιο μαγικό. Χίλιες και μία νύχτες. Η πιο όμορφη θέα που είχα ποτέ στην ζωή μου. Να απλώσεις το χέρι και να πιάσεις τις πυραμίδες. Φωτισμένες μαγικά, μοναδικά. Καμιά φορά οι λέξεις είναι πολύ φτωχές στα μεγάλα έργα των ανθρώπων.

Το τοπίο ειδυλλιακό, η παρέα δεν θα το συζητήσω, κόβω φλέβες, οπότε τι μένει? Ένα καλό κρασί και αποπλάνηση.

Στην Αίγυπτο δεν πίνουν αλκοόλ, το πουλάνε όμως στους τουρίστες και εμείς είμαστε τουρίστες.

- Σάκη μπαίνω να κάνω ένα μπάνιο.

- Να παραγγείλω? Θα φάμε εδώ ή κάτω? Μήπως έχεις όρεξη να πάμε στο Κάιρο να φάμε?

- Προτιμώ εδώ, είμαι λίγο κουρασμένος (σιγά μην τρέχω εδώ αγόρι μου και ο Αλλάχ βοηθός)

- Οκ

Δεν μπορείτε να φανταστείτε την απόλαυση ενός μπάνιου με θέα τις πυραμίδες. Τι να πω τώρα. Χαλάλι τα λεφτά που χαλάει για πάρτη μου χαχαχα. Τα αξίζω χαχαχα

- Παράγγειλα, να έρθω να κάνω και εγώ μαζί σου?

- Και δεν έρχεσαι? Έχει καλύτερη θέα από εδώ.

- Δεν θα σε ενοχλήσω, εγώ ντουζάκι θα κάνω δίπλα.

- Κάνε ότι θέλεις, μόνο φέρε και ένα ποτό. (ντουζάκι ε; εμ δεν θα τα πάμε καλά)

Άνοιξε την πόρτα και γυμνός μπήκε μέσα.

Smooth Operator
Smooth Operator.mp...
Hosted by eSnips

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?