28.12.13

Αντιθέσεις ...


Δευτέρα βράδυ και κατηφορίζουμε προς Κωνσταντινουπόλεως. Εκεί λίγο πριν την Ιερά οδό, στις Γραμμές. Χρόνια είχα να βρεθώ στις Γραμμές. Από την εποχή που εμφανιζόταν ο Χρήστος Θηβαίος κι οι Συνήθεις Ύποπτοι του. Βάλε πόσα χρόνια πίσω. Αφορμή για να ξαναβρεθώ εκεί στάθηκε η συνέντευξη που μου παραχώρησε η Ελένη Δήμου για το Sin Radio.

Αγαπημένη φωνή η Ελένη από τα νιάτα μου. Με έχει συντροφεύσει άπειρα βράδια και με έχει ταξιδέψει με το βελούδο της φωνής της. Θυμάμαι, όταν είχε κυκλοφορήσει το "Δεν πιστεύω", είχαμε γράψει μία κασέτα (και μην ρωτάτε τι είναι κασέτα) 60λεπτη, μόνο με αυτό το τραγούδι, να μας συντροφεύει σε ταξίδια κι εξόδους. Το δε "Πάρε πασά μου" στάθηκε η αφορμή κάποιο βράδυ σε μπαρ της Χαλκίδας να χαρίσω την οδοντόβουρτσα μου σε νεανικό μου έρωτα. Όσο για τα "Προσωπικά" νομίζω ότι αν έδιναν βραβείο κατανάλωσης αλκοόλ, το είχαμε κερδίσει ακούγοντας ξανά και ξανά το τραγούδι, μέχρι ο δίσκος να μην παίζει από τα πολλά σκρατς κι η κασέτα στην κυριολεξία να λιώνει. Τι να θυμηθώ και τι να ξεχάσω από τα τραγούδια της Ελένης. Κάθε τραγούδι της και μια δικιά μου ιστορία. Μια δικιά μας ιστορία καλύτερα.

Για την συνέχεια ... εδώ ...




No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?