24.10.11

ΟΛΑ ΚΑΛΑ...

Σε μια χώρα που βουλιάζει, σε μια ζωή που δεν έχει καμιά αξία, σε έναν κόσμο που δεν πήρε το μάθημά του, ξέχασε εύκολα, παραδόθηκε σε πάθη και μικροπολιτικές ολιγοπωλίων, σε έναν τέτοιο προσπαθώ να μαζέψω κομμάτια, τα συντρίμμια, να τα ενώσω να ορθοποδήσω.

Όχι πάντα εύκολα, αλλά με ένα μεγάλο προβάδισμα. Το 2004 όταν η Ελλάδα ευημερούσε, εγώ βάραγα κανόνι. Πίστεψα ότι η ζωή τελείωνε. Τα έβλεπα όλα μαύρα, χωρίς μέλλον, χωρίς αύριο. Η ζωή με διέψευσε με την πιο τρανή της απόδειξη. Πανηγυρικά θα έλεγα.

Το ίδιο ζω και τώρα. Με μια μεγάλη διαφορά. Τώρα το ζούμε όλοι μαζί. Λοιπόν θα σας πω απλά χωρίς αναλύσεις, γιατί ούτε οικονομολόγος είμαι αλλά ούτε και πολιτικός αναλυτής. Κυρίες και κύριοι, όλα θα πάνε καλά. Πιστέψτε με και μην τα βλέπετε μαύρα. Μαύρο είναι το παρόν και έτσι θέλουν κάποιοι να βλέπουμε και το μέλλον μας. Αλλά η ζωή έχει άλλα σχέδια και ίσως μας βγουν και σε καλό.
Ίσως ήρθε η ώρα να αλλάξουν πολλά, να αλλάξουμε και εμείς. Χάσαμε τις πραγματικές αξίες της ζωής. Καιρός να τις ξαναβρούμε. Να βρούμε τον άνθρωπο ξανά. Να απλώσουμε το χέρι, να χαμογελάσουμε και να ντύσουμε το μέλλον με χρώματα ζωντανά, παστέλ, αγαπημένα.

Πιστέψτε κάποιον που το έχει ξαναζήσει το σενάριο και θα δείτε ότι η ζωή και το μέλλον θα διαψεύσει για άλλη μια φορά τους επικίνδυνους μπουρδολόγους των παραθύρων είτε τηλεοπτικών είτε εδρανικών, που προσπαθούν να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους.

Νομίζω ότι έφτασε η ώρα και ο κόσμος, εσύ, εγώ ο διπλανός να αποκτήσει και αυτός κεκτημένα και διακαιώματα. Άλλωστε αν αφήσουμε στην άκρη μικροπολιτικές (που στο φινάλε ανήκουν στους γονείς μας), ε, είμαστε αριθμητικά περισσότεροι.

υγ ο λόγος που έχω εξαφανιστεί είναι γιατί κάθε βράδυ από τις εννέα και μετά το παλεύω να κάνω ραδιόφωνο. Αν θέλετε με βρίσκεται "Που πας καλέ μου λουστράκο"

26 comments:

  1. Μακάρι μακάρι! Αλήθεια σου λέω, όλο αισιοδοξώ και όλο μου το χαλάνε!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  2. βασικά Παύλε μου είναι μια ευκαιρία να αλλάξουμε. Να επιστρέψουμε στα πλέον βασικά. Άντε αύριο επιτέλους θα είμαι σπίτι το βράδυ να σε ακούσω. Σήμερα έχει το μενού Αλμοδόβαρ :)
    Φιλιά σε όλους σας τρελό αγόρι.

    ReplyDelete
  3. @ Hafaistiwnas Μην αφήνεις κανένα να στο χαλάει!!! Καλή εβδομάδα@!

    @ mahler76 Να φροντίσω να κάνω καλή εκπομπή αν είναι αύριο, χαχαχα. Εσύ πότε θα μου έρθεις να κάνουμε μία παρεούλα?

    ReplyDelete
  4. Εμ δεν αφήνω!!!! Προσπαθώ!!! Φιλιάαααααααα!

    ReplyDelete
  5. δίνω μάθημα στις 2 του μηνού. Μετά είμαι θεωρητικά ελεύθερος για λίγες μέρες αν και δεν νομίζω πως το έχω με το μικρόφωνο (σε βλέπω που γελάς).

    ReplyDelete
  6. @ Hfaistiwnas Πολλά φιλιά!!!

    @ mahler76 Ένα γελάκι το έριξα για να πω την αλήθεια!!!

    υγ θα έχουμε και νομική κάλυψη!!!

    ReplyDelete
  7. Αντίσταση και πάλη - αλλά άλλου είδους πια, ε; Να δω πότε θα κουραστούμε να αντιστεκόμαστε...

    Φιλιά πολλά, πολλά!

    ReplyDelete
  8. @ wintersea Είμαστε παλιές καραβάνες, δεν κουραζόμαστε τόσο εύκολα!!! Και όταν πρόκειται για αντίσταση ξανανιώνουμε!!!

    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  9. άντε μπράβο, να αισιοδοξεί και κανείς άλλος σε αυτό τον Πύργο, κουράστηκα πλέον να σκάβω αυτή την τάφρο γύρω του...

    ReplyDelete
  10. ωραία η ατμοσφαιρική αρχή σας κύριέ μου :)
    Περαστικά και για την γρίπη.

    ReplyDelete
  11. πες το ψέματα. Έχω να ακούσω καλό τους τραγούδι από τότε που ήμουν νέος χαχαχα

    ReplyDelete
  12. κοίτα, εγώ δεν είμαι και απαιτητικός. Δεν θα σου ζητήσω να βάλεις φίλτρα να μου κάνεις την φωνή ποιο αντρική που μου είχε ζητήσει η Βαγγελιώ χαχαχα. Κανά παστίτσιο όμως κάνε να υπάρχει χαχαχα

    ReplyDelete
  13. 70?? είμαι πολύ μικρός δεν το έχω χαχαχαχα

    ReplyDelete
  14. θα μας κακομάθετε με τόσες τραγουδάρες κάθε βράδυ.

    ReplyDelete
  15. πρέπει να πώ του Άρη να σου κάνει playlist. Κάλλας, Στανίση, Τζένη Βάνου, Cher όλα χύμα στην ίδια playlist χαχαχα

    ReplyDelete
  16. αισιόδοξο κι αληθινό.
    το μόνο αρνητικό έγκειται στο ότι οι εγκάθετοι που "κυβερνάνε" δεν έμαθαν τίποτα, δεν θα αλλάζουν στην ουσία τίποτα, και - κοπαδιού θέλοντος - θα συνεχίζουν να μας ταλαιπωρούν όπως και πριν...
    Ξενικός

    ReplyDelete
  17. γεια σου Παυλο !!!
    και επειδη πιστευω οτι ολα αλλαζουν... σου αφηνω αυτο


    με ενα κλικ το ιστολογιο
    με τον Μr issallo my
    new kid in town
    http://star-pirate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Συμφωνώ και επαυξάνω.Καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία στην εκπομπή σου.

    ReplyDelete
  19. woow τι όμορφη διασκευή στο YMCA!!! Να ΄μαι κι εγώ. Άργησα άλλα έβλεπα Βενιζέλο στον ΑΝΤ1 (τα θέλει ο οργανισμός μου) χαχα. Καλησπέρα στον Πύργο.

    ReplyDelete
  20. επικίνδυνη αποστολή??? τι αποστολή?? Α, τι έπρεπε να στείλω λίστα τραγουδιών?? δεν το κατάλαβα χαχαχα

    ReplyDelete
  21. εεεε όχι!!! Λατρεύουμε!!!

    ReplyDelete
  22. χμ βρήκα ένα ωραίο θέμα για playlist αλλά δεν ξέρω αν θα βρώ τόσα κομμάτια. Το ψάχνω. Αχ έβαλες και ΑΒΒΑ και μάλιστα από Bασιλικό που προσφάτως ανακαλύψαμε και πολύ μας αρέσει.

    ReplyDelete
  23. όντως τα σπάει αυτή η διασκευή του My way!!!

    ReplyDelete
  24. καλά τα 10 τα βρήκα ήδη χαχαχα

    ReplyDelete
  25. λατρεύω αγορίνα!!! Μου θυμίζει Andrews Sisters η ερμηνεία. Τέλειο.

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?