4.5.09

ΑΝΟΙΞΗ ...

Και τώρα τι;
Τι ψάχνω; Τι θέλω να κάνω; Που θέλω να πάω;
Μπορεί και τίποτα, μπορεί και τίποτα, μπορεί και πουθενά.

Μια τηλεόραση στο βάθος παίζει. Η Έφη τρελάθηκε. Την έχουν κλείσει μέσα. Έλεος, εδώ κοντεύουν να κλείσουν εμάς μέσα. Και θα μου πεις, ποιον νοιάζει, θα ενδιαφερθεί άραγε κανένας;

Παίζω στο facebook, πότε θα έρθει ο χάρος να με πάρει. Έχω λέει άλλα 50 χρόνια. Τώρα να το πάρω για καλό ή για κακό; Άλλα 50 σαν τα τωρινά ή άλλα 50 διαφορετικά, όμορφα, ξένοιαστα. Θα μου πεις βρε μ@λ@κ@, στο χέρι σου είναι. Είναι όμως; Κάποτε θα έλεγα ναι με σιγουριά... Τώρα;

Κενά που δεν γεμίζουν εύκολα. Καινά που φαίνονται τόσο παλιά. Ο Σάκης, θα την φέρει την πρωτιά; Ποιοι τον απειλούν; Εμένα γιατί μ' αρέσει ο Βούλγαρος; Γιατί δεν τον παίζει κανένας;

Βλέμματα άδεια, χωρίς νόημα, ο ερωτισμός μας άφησε, πήγε σε άλλη πόλη, σε άλλη χώρα, σε άλλη διάσταση. Το άγγιγμα, το φλερτ, η ματιά.

Ουρανός μολυβένιος, βαρύς, λες και αντιγράφει το μπετόν, που μας πνίγει, που τον πνίγει. Ένας κήπος, μια όαση, καλού φίλου, που κρύβομαι να πάρω ανάσα.
Μια θάλασσα, πολλοί φίλοι, πολλές οι ανάσες, γρήγορη φυγή από την πραγματικότητα. Ιδέες τρελές... Μήπως να ξαναγυρίσω πίσω; Μήπως να πάω πιο μακρυά, πολύ μακρυά, να ταξιδέψω σε άλλες θάλασσες, πιο ανοιχτές και πιο γαλάζιες;

Κάποτε σε λέγαν όμορφο, τώρα γοητευτικό. Τι αξίζει τελικά; Η ομορφιά, η γοητεία, τι; Σε μια ζωή που σου χαρίστηκε απλόχερα και συ την σπαταλάς, την αφήνεις, την χαραμίζεις. Γιατί;

Περίεργα μπήκε αυτή η άνοιξη, κάτι θέλει να μας πει, αλλά ... τι; Έχουμε τα αυτιά μας να την ακούσουμε, την όσφρηση μας να την μυρίσουμε, την όρασή μας να την δούμε, το κορμί μας να την νιώσουμε;

Κι όσο κι αν πονώ
όπως θα μπαίνει η άνοιξη
εγώ - δεν θα γυρίσω να κοιτάξω
κι έτσι ξαφνικά
όπως θα μπαίνει η άνοιξη
μια και καλή θα σε ξεγράψω.


Subscribe Free  Add to my Page

23 comments:

  1. ακόμα όμορφος είσαι

    *παλιοψωνάρα, μου θες και κομπλεμάν

    ReplyDelete
  2. κάτι τέτοια γράφεις και απλά επιβεβαιώνεις την γοητεία σου! ;)

    ReplyDelete
  3. Μόνο κάτι τέτοιες μελαγχολίες βγάζει η Άνοιξη. Και ακόμα δεν έχει μπει καλά καλά. Μετά όμως στρώνει. Αλλά ποιός νοιάζεται; Καιρό έχω να μπω ελέω σύνδεσης. Ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να επανέλθω. Και να διαβάσω όσα έχω χάσει ως τώρα.

    Καλησπέρα Παύλο

    ReplyDelete
  4. Μη μου πεις ότι θέλεις να μπαρκάρεις :-Ρ

    Στη Θώδη να κάνω παρέα εγώ δεν πάω. Θέλω Δρομοκαϊτειο κατευθείαν. Τί να μου κάνουν τα παρακατιανά ιδρύματα; :-D

    ReplyDelete
  5. Μέσα στην αισιοδοξία!!!
    Να προσέξεις, τις κοφτερές γωνίες στα κτήρια. Είναι ότι πρέπει να χτυπάς το κεφάλι σου. Κατευθείαν.


    Τι είπε το φατσαμπούκι? πως έχεις 50 χρόνια ακόμη?
    Μάλιστα. Πες του, πως θάναι χαμογελαστά να σκάσει.

    Και να χαμογελάς. Ασε τις απορίες για την άλλη ζωή. Τι θα κάνουμε τότε? Νάχουμε να πορευόμαστε!!!

    ReplyDelete
  6. φέτος δεν έχω παρακολουθήσει καθόλου το Γιουροβίζιον. Το τραγούδι τέλειο άλλα γαμεί την ψυχολογία μου...
    Άντε φιλιά και δεν θέλω μελαγχολίες.

    ReplyDelete
  7. ...ολα ειναι θεμα αναδρομου Ερμη....
    μας ριχνει μια κατακεφαλια....
    και να , η αναρτηση γκριζα, και να η ψυχολογια....φουνταρει στα καταβαθα !!!!

    Αντε και τελειωνει αυτη η Ανοιξη...να ρθει το καλοκαιρι να στανιαρουμε λιγο !!! Λεμε τωρα !!!

    ReplyDelete
  8. πως γινεται να νιωθουμε οι ανθρωποι το ιδιο...ειναι περιεργη αυτη η ανοιξη, σ' αυτη την πολη.

    ReplyDelete
  9. Μα έκανε και κανονικό κρύο ρε μάνα μου σήμερα!!! Μάιος με κρύο γίνεται;;; Δε γίνεται... Πώς να είναι καλά ο άλλος;...

    Πάντως, κάποια απ' τα πράγματα που γράφεις με ανησυχούν. Και με προβληματίζουν. Πολύ.-

    Φιλιά

    ReplyDelete
  10. Καλο μηνα Παυλιτο.

    ReplyDelete
  11. Άνοιξη; Κάτσε γιατί νόμιζα καταργήθηκε. Καλοκαίρι λέει κάτι;

    Καλό μήνα Παύλο

    ReplyDelete
  12. έιιι γιατί έτσι μπλου? ή ιδέα μου είναι?

    ReplyDelete
  13. Ομορφη αναρτηση,οπως και ο συγγραφεας της:-)...

    ReplyDelete
  14. Συμφωνώ κι εγώ. Ο ανάδρομος Ερμής φταίει. Υπομονή και όλα θα φτιάξουν, ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός κ.λπ.

    Υ.Γ. Ο Βούλγαρος είναι λίγο αισχρός νομίζω...

    ReplyDelete
  15. Kalimera kai kali vdomada!!!
    Perierga einai, symfwnw, mia mountada pou thes de thes se epireazei kapws, kai fantasou oti eimaste 1 mina prin to kalokairi ki exei tetoio xalia kairo.
    Gia tin Thodi stenaxwrethika ligo na sou pw tin alitheia, einai krima opws kai naxei. Tou Voulgarou ontws einai outsider, alla ayta prepei na fovomaste, prosopika de mou aresei. Egw ekana to quiz ayto sto Facebook kai thaprepe idi na exw pethanei:-p
    Kisses

    ReplyDelete
  16. αυτή η άνοιξη είναι ηλίθια. πότε κάνει κρύο, πότε ζέστη, πότε ήλιο, πότε συννεφιά. ελπίζω να τη βγάλουμε καθαρή.

    ReplyDelete
  17. Μια αγκαλιτσα θες και θα βρεις ξανα τον εαυτουλακο σου!!Φιλακια!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Την ώρα που κοιμάσαι τ' απογεύματα... τι ωραία που ξεκινάνε κάποια ταργούδια και μετά σε παίρνουνε μαζί ως το τέλος :)

    ReplyDelete
  19. γιατί όλοι παίζουν τα στοιχηματικά φαβορί είναι η απάντηση.

    τώρα αυτό που την κλείσανε δεν ξέρω αν το λεει κανείς καλό ή κακό

    ReplyDelete
  20. koukle mou me ksekanes me to tragoudi

    ReplyDelete
  21. Όσο και να κλαίγεσαι, δεν θα σε λυπηθώ ...που θες και κοπλιμάν!!! χα,χα,χα
    (ακολουθώ τα βήματα του MAD!!!)

    ReplyDelete
  22. Πράγματι περίεργη Ανοιξη, αλλά δεν ξέρεις μπόρει να αλλάξει και να μας δείξει το άλλο της πρόσωπο.

    ReplyDelete
  23. Ετσι είναι η Ανοιξη Παύλο μου!

    Θέλουμε να αλλάξουν τα πάντα, ψαχνόμαστε, μελαγχολούμε.

    Το τραγούδι του Βούλγαρου δεν το είχα ακούσει. Δεν είναι άσχημο. Του Σάκη ένα απλό τραγουδάκι μου φαίνεται, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.

    Την Θώδη όταν την έβλεπα μαϊντανό στις εκπομπές θύμωνα. Τώρα όμως στενοχωρήθηκα. Δεν ήταν άμοιρη ευθυνών, αλλά είναι πολύ βαριά η "τιμωρία".

    Μη μου μελαγχολείς άλλο! Ερχεται το καλοκαιράκι!

    Φιλιά! :***

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?