25.2.08

Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ... ΚΑΙ ΑΛΛΑ

Όταν ξεκίνησα δειλά, αυτό εδώ το blog, χωρίς να ξέρω την συνέχεια, το έκανα γιατί διάβαζα κάποιους από δω μέσα, και επειδή δεν μ' άρεσε ο ανώνυμος σχολιασμός.
Ένα blog που από την αρχή με κέρδισε ήταν της ψιλικατζούς. Σήμερα διάβασα ότι μας αφήνει. Δεν θα το παίξω μελό, άλλωστε δεν μου πάει το στυλ.

Μια ευχή για καλή επιτυχία σε ότι έχει αποφασίσει να κάνει και μια ελπίδα ότι θα αλλάξει γνώμη κάποια στιγμή.

Πίσω στα δικά μας τώρα παίδες!!! Δεν πρόλαβα καλά καλά να γυρίσω από το Σ/Κ και να μπω στους ρυθμούς της εβδομάδας, βρήκα να με περιμένουν όχι μία, αλλά δύο προσκλήσεις για παιχνίδια.

Η πρώτη από τον basnia, σχετικό με τα 7 κακά της μοίρας μου. Λοιπόν, έχουμε και λέμε :

1. αυθόρμητος
2. με εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, ακόμα κι αν με απογοητεύουν κάποιες φορές
3. ενθουσιάζομαι εύκολα
4. ανασφαλής
5. δεν λέω να μεγαλώσω, εννοώντας ωριμάσω
6. θέλω να μου το λένε ότι με αγαπάνε αλλά και να μου το δείχνουν
7. σπάταλος

Θα μπορούσα να γράψω άλλα τόσα, αλλά τέλος πάντων.

Η δεύτερη πρόσκληση ήρθε από τον etalon, σχετικό με την περιβόητη σελίδα 123. Παρ' ότι το έχω παίξει, το ξαναπαίζω ευχάριστα, γιατί έχουμε και κάποιες αδυναμίες σε κάποιους ανθρώπους :

ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
ΖΑΝ ΡΙΣΠΕΝ
Η Άρτεμις είχε ιερά μέσα σε δάση από βαλανιδιές, ελιόδεντρα, κυπαρίσσια, ιτιές. Ένα άγαλμά της ήταν τοποθετημένο μέσα στην κουφάλα ενός κέδρου, κοντά στον Ορχομενό, στην Αρκαδία και από τα ρυάκια και τα ποτάμια, η επιρροή της κόρης της Λητούς, απλώθηκε ως τα λιμάνια κι ως την ίδια τη θάλασσα. Έγινε η προστάτιδα θεά της ναυτιλίας, αυτή που παραστέκεται στους μισεμούς και στους γυρισμούς : για τούτο της αφιέρωσαν ιερά στα λιμάνια, στ' ακρωτήρια και στις ακτές.

18 comments:

  1. Σιγά τα ελαττώματα ρε Παύλο.. ;p Αποχωρεί η ψιλικατζού? Για να δούμε.. Την Κυριακάτικη καλημέρα μου, φοράει τα καλά της.. :D

    ReplyDelete
  2. Συμφωνώ με όλα τα κουλά σου και επαυξάνω στο 5. Γι' αυτό, όμως, σε αγαπάμε τόσο. Ε? Ε? Ε? Θα τα πούμε σύντομα (έχω ενημερώσει στο σπίτι για την άφιξη). Τρελέ...

    Καλή εβδομάδα ;-)

    ReplyDelete
  3. αυτα δηλαδη ειναι ελαττωματα??? ελα τωρα κατι μας κρυβεις!!!
    χαχααχαχαχαχα

    ReplyDelete
  4. makari na eixan oloi elatwmata san ta dika sou!

    ReplyDelete
  5. Από όσο σε ξέρω (!?) προσυπογράφω τα 1,2,3 και 5! Ωραία... πες και τα ελαττώματα τώρα!!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ReplyDelete
  6. Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω τα αρνητικά σου:
    1. είδαμε και με εμάς τους οργανωτικούς. Καλύτερα είσαι εσύ...
    2. αυτό δείχνει άνθρωπο καλό, που αγαπάει τους άλλους.
    3. ο ενθουσιασμός είναι πάντα κινητήρια δύναμη για όλα.
    4. δεν βλέπω κάποιον ιδιαίτερο λόγο για αυτό. Δεν σε ξέρω προσωπικά, για να μπορώ να κρίνω, αλλά... μάλλον δίκιο έχω.
    5. τώρα αυτό κακό είναι? εγώ καλό το βλέπω.
    6. ποιός δεν το θέλει αυτό?
    7. το χρήμα είναι για να κυκλοφορεί. όταν μένει μουχλιάζει.
    Αφού σου ανέτρεψα τα 7 κακά της μοίρας σου, ψάξε γι' άλλα!

    ReplyDelete
  7. Αχ η ξενιτια το χαιρεεεεεεεεται.
    Τζιιιιιιιβαεεερι

    Μη τολμησεις και μου πασσαρεις αλλο μπαλακι για κανα παιχνιδι γιατι θα σου κανω μηνυση τωρα που μπορω και θα σε δωσω στεγνα δεν ειναι αναγκη να σε ψαξει η διωξη του ηλ.εγκληματος.

    ReplyDelete
  8. Και για πες μας τα μειονεκτήματά σου τώρα...

    Ααααα αυτά ήταν τα μειονεκτήματα θες να πεις;;... :PPP

    Μάκια!

    ReplyDelete
  9. Μάιστα, και λίγα λες, κατά πως λες... (πάντως αλήθεια λέει παιδιά :) )

    όσο για την Άρτεμη μου έλυσες μόλις μια απορία πάνω στη συζήτηση που είχαμε χθες μετά ούζου κλπ

    ReplyDelete
  10. Διαβάζεις τη μυθολογία του Ρισπέν; Καλά κάνεις! Είναι από τα ωραιότερα βιβλία - τόμους που μπορείς να διαβάσεις.

    Οσο για τα ελαττώματά σου, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες.
    Είναι αυτά ελαττώματα; ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ;

    ;-)

    ReplyDelete
  11. το χουμε ξαναπεί...:)
    τα συν γίνονται πλην και τα πλην συν πολύ εύκολα, είναι θέμα ορίων.
    καλό βράδυ...:)

    ReplyDelete
  12. Δηλαδή τα ελαττώματα σου είναι που δίνεσαι στο κόσμο και επιδιώκεις παγκόσμια ειρήνη?
    Όταν σε έπλασε ο Θεός, πρέπει να είχε προφανώς, έεεεμπνευση, μεγάαααααλη έεεεεεμπνευση....

    Αν και από πριβέ πηγές μου, έχω να αναφέρω και μερικά ακόμα ελαττώματα, απλά δεν έχει αρκετό memory ο κομπιούτορας να τα καταγράψω...


    Υ.Γ. Πλάκα κάνω Παυλούκο μου, καθότι είσαι χοτ λάβερ.

    ReplyDelete
  13. Η δίτομη μυθολογία του Ρισπέν.. ξενυχτούσα να τη διαβάσω στην πρώτη γυμνασίου.. τί ανάγνωσμα αλήθεια !
    Τα 7 "κουλά" σου, έλα τώρα δεν είναι "κουλά" αυτά !!! Αυτά είναι που μας χαρακτηρίζουν εξάλλου !
    Πολλές καλημέρες !

    ReplyDelete
  14. x = b * [1/2*πλην+1/2*συν] = pavlos (εσύ)
    όπου b = σταθερά ορίων basnia

    ..... ;)

    καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
  15. Όποτε ακούω για την Άρτεμη σκέφτομαι τον Ιππόλυτο του Ευριπίδη. Εκεί η τραγωδία έχει να κάνει με την εκδίκηση στης Αφροδίτης. Μια εκδίκηση της Αρτέμιδος όμως πώς στα αλήθεια να ήταν σκέφτομαι...

    ReplyDelete
  16. έχεις πολλά περισσότερα μειονεκτήματα άλλά δεν θα κάτσω να το σχολιάσω τώρα.... φιλιά!

    ReplyDelete
  17. έχω την εντύπωση ότι η ανασφάλεια συνδέεται με την σπατάλη (εμπειρικά είμαι σίγουρη, επιστημονικά το ψάχνω)

    ReplyDelete
  18. Σε βρίσκω άψογο!!!

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?