28.9.07

Η ΠΤΗΣΗ

Ναγκίμπ Μαχφούζ

Για μένα η Αίγυπτος δεν είναι μονάχα ένα κομμάτι γης, η Αίγυπτος γέννησε τον πολιτισμό. Στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι η μάνα χώρα και ότι κι αν της συμβεί, θα της εξασφαλίζει ιδιαίτερη εκτίμηση και σεβασμό μεταξύ των εθνών - έτσι ακριβώς όπως τα παιδιά οφείλουν στους γονείς, ακόμη κι αν τους ξεπεράσουν σε πλούτο, μόρφωση και ισχύ.
Η Αίγυπτος έχει τον αρχαιότερο πολιτισμό, όλοι οι λαοί πέρασαν από εδώ, ο ένας ύστερα απ’ τον άλλο. Μετά τους Φαραώ ήρθαν οι Πέρσες, κατόπιν οι Έλληνες, έπειτα οι Ρωμαίοι και οι Άραβες και ούτω καθεξής. Η κοιλάδα του Νείλου έγινε ένα παγκόσμιο βιβλίο, στο οποίο έχουν υπογράψει όλοι οι πολιτισμοί, αφήνοντας το στίγμα τους.

Για μένα πάλι είναι η χώρα που είναι υπτίως του Αιγαίου. Κάτω από το Αιγαίο. Με την γοητεία της, το μυστήριο της, τα αρώματα της, τον μικρό της Φαραώ.

Από εδώ ξεκίνησε την δράση του ο Lawrence. Από εδώ και μείς θα ξεκινήσουμε την σχέση μας. Ή μήπως πάλι έτσι θέλω να πιστεύω? Δεν γαμιέται. Άστο να κυλήσει, αν μη τι άλλο θα μας μείνει και το ταξίδι, που δύσκολα να πω και του στραβού το δίκιο θα έκανα μόνος. Άσε που δεν είχα και τα λεφτά για να το κάνω. Τέλος πάντων.

- Που ταξιδεύεις?

- Έλα μου ντε, που ταξιδεύω?

- Τι στο μουγκό θα την βγάλουμε σε όλο το ταξίδι?

- Καλά μην κάνεις έτσι 2 ώρες είναι, δεν πάμε και Αυστραλία.

- Μέσα στην γκρίνια, με τίποτα πια δεν ευχαριστιέσαι?

- Ε όλο και με κάτι θα ευχαριστιέμαι (ε ρε γκρίνια που θα φας έτσι και δεν μου κάτσεις)

- Θα ακολουθήσουμε ακριβώς το πρόγραμμα του Lawrence.

- Θα παίζει και ο Omar Sharif?

- Χαχαχα κάνω τον Omar κάνεις τον Lawrence?

- Πρόσεξε τι λες, μην μου τα γυρίσεις μετά. (καλά ξεκινάμε)

- Εγώ ποτέ!!!

- Αλήθεια θα κάνουμε ακριβώς την διαδρομή ή στο περίπου?

- Γιατί σκέφτεσαι κάτι?

- Τις κακουχίες.

- Μην φοβάσαι δεν θα σε κουράσω

- Έτσι μπράβο (να είμαι ξεκούραστος τα βράδια)

- Θα σου κάνω και μασάζ

- Όλο υποσχέσεις, αλήθεια δεν βαριέσαι?

- Να δίνω υποσχέσεις?

- Να μην τις τηρείς.

- Αυτή είναι η γνώμη σου για μένα?

- Και χειρότερη, αλλά άσε να λέμε και κάτι μέσα στην σκηνή.

- Στην σκηνή? Δεν το έχω κανονίσει?

- Ο Omar έμενε σε σκηνή μαζί με τον Lawrence. Το υποσχέθηκες …

- …

- Μπα δεν μιλάμε τώρα?

- Σκέφτομαι.

- Η πολύ σκέψη τρώει τον αφέντη.

- Αχ τι θα κάνω με σένα που έμπλεξα

- Αν δεις τα δύσκολα, πούλα με σε κανένα παζάρι. Την προηγούμενη φορά έπιασα τις 300 καμήλες.

- Μην μου βάζεις ιδέες.

- Γιατί πιστεύεις άσχημα θα περάσω? Χαχαχα

- Αυτό με φοβίζει, ότι δεν θα περάσεις άσχημα και δεν θα είσαι και μαζί μου

- Διλλήματα βλέπω

- Πολλά γαμώτο με σένα που έμπλεξα

- Ναι βρε γαμώτο δεν σου άξιζε κάτι τέτοιο

- Α να χαθείς

- Με την πρώτη ευκαιρία, με τον πρώτο τουαρέγκ που θα βρω την έκανα

- Για αυτό και εγώ έκλεισα ένα δωμάτιο, για να σε ελέγχω

- Πες ότι θέλεις να επωφεληθείς και ότι σε πιάσαν και οι τσιγκουνιές και ας τα σάπια.

- Για ότι θέλεις κατηγόρησε με, για τσιγκούνη ποτέ

- Καλά Δήμο.

- Ποιός είναι ο Δήμος?

- Ο Σταρένιος, ο γερολαδάς

- Εμ θα τις πάρω τελικά τις καμήλες και με 10 θα σε δώσω

- Είδες που στα ‘λεγα εγώ?

- Δεν ξεκινάμε καλά χαχαχα

- Εσύ λύσσαξες τι σκέφτεσαι και τι σκέφτεσαι

- Τώρα αλήθεια ένα δωμάτιο έκλεισες?

- Ναι, δεν θέλεις? Το αλλάζουμε. Απλά για να είμαστε παρεούλα

- Και αν γνωρίσω κανέναν? Ή αν γνωρίσεις καμιά?

- Ε τότε ή θα πάω ή θα πας στο μπαρ

- Δεκτό. Άσε με λοιπόν να κοιμηθώ λίγο

- Έχασες είμαστε πάνω από την Αλεξάνδρεια και σε λίγο φτάνουμε

- Ακόμα καλύτερα, θα κοιμηθώ στο ξενοδοχείο

- Αλήθεια σε ποιο έκλεισες?

- Στο Mena House

- Τα έχεις χάσει τελείως

- Ε έπρεπε να επιβεβαιώσω την φήμη του γερολαδά χαχαχα

- Αχ θα πεινάσουμε το βλέπω

- Μην ανησυχείς έχω συγγενείς εδώ

- Ε μπορεί να πιάσουμε κάτι παραπάνω.

- Χαλάρωσε όλα είναι προπληρωμένα

- Το γλύτωσα δηλαδή

- Μόνο αν είσαι φρόνιμος

- Θα είμαι αγγελούδι όλες τις μέρες. (και διάολος τα βράδια)

- Μωράκι θα μας μείνει αξέχαστο

- Το ελπίζω αγόρι μου

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

No comments:

Post a Comment

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?