13.12.06

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

Τέλος χρονιάς.
Κακής ή καλής χρονιάς η ιστορία θα δείξει.
Ένα ξεκίνημα είναι πάντα το ήμισυ του παντός λέγαν οι δάσκαλοι τον παλιό καλό καιρό.
Το έλεγε και η μαμά γιατί πάντα ξεκίναγα πράγματα και πάντα τα άφηνα στην μέση.
Το λένε και οι φίλοι μου.
Ακόμα το λένε.
Τώρα που είμαι στα 43 μου ελπίζω να μην μείνω μόνο στην αρχή.
Όχι ότι έμαθα.
Απλά μαθαίνω ακόμα.
'Οπως έμαθα και τα blogs.
Είπα να κάνω την αρχή.
Το ήμισυ του παντός που λέγαμε.
Αν θα κρατήσει?
Η ιστορία θα δείξει.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ...ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ

4 comments:

  1. Καλή αρχή, γιατί από το καλό ξεκινάμε και μετά περνάμε στο κακό... γενικώς. Ελπίζω να κατορθώσεις να το ολοκληρώσεις αυτό το "επίτευγμα", καιρός είναι πλέον...

    ReplyDelete
  2. Όπως έλεγε και ο Αϊνστάιν: «Γνώση είναι να ανακαλύπτεις τι να πεις». Οπότε καλή αρχή και εσύ στον κόσμο της μπλογκόσφαιρας. Και μην ανησυχείς για τη διάρκεια. Για να τσιτάρω και λίγο Έλιοτ: «Στο τέλος μου είναι η αρχή μου και στην αρχή μο το τέλος μου»...

    ReplyDelete
  3. δεν καταλαβα τιποτα... ρε παιδια? τι παιχτηκε? τι καλη αρχη?
    HELP!

    ReplyDelete
  4. Α ΚΑΛΑ... νομιζα οτι διαβαζ Σακη! χαχα :))))
    Να τα εκαταστοσεις λοιπον!
    (an θες σβηστα μετα)

    ReplyDelete

Πόσα μυστήρια να λύσω πια?